  • Data: 2010-10-24 19:37:43
    Temat: Re: Jaka pościel,żeby nie pyliła?
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-24 18:44, Rentier pisze:
    > Szlag mnie trafia z powodu wiecznie zgromadzonego na ciemnych meblach
    > kurzu.Jak nic powstaje on z pościeli, taki tekstylny pył.
    > Może są jakieś materiały, które się tak nie wykruszają?
    > Satyna odpada, nie lobię spać pod folią:-(

    Może to Cię zadowolić?

    http://www.poscielowysklep.pl/?k=312&o=atlas

    Myślę, że to problem kurzu i roztoczy z materaca, kołder lub narzuty.
    Jak często zmieniasz materac? Jak często trzepiesz kołdry,
    narzuty lub chodniki w sypialni? Wskazane wycieranie na mokro
    wszelkich zakamarków pod łóżkiem, a mebli mleczkiem z preparatem
    antystatycznym;-)

    --
    Mel