  • 1. Data: 2010-10-24 16:44:30
    Temat: Jaka pościel,żeby nie pyliła?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Szlag mnie trafia z powodu wiecznie zgromadzonego na ciemnych meblach kurzu.Jak nic
    powstaje on z
    pościeli, taki tekstylny pył.
    Może są jakieś materiały, które się tak nie wykruszają?
    Satyna odpada, nie lobię spać pod folią:-(

  • 2. Data: 2010-10-24 17:08:02
    Temat: Re: Jaka pościel,żeby nie pyliła?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 18:44:30 +0200, Rentier napisał(a):

> [...]
    > pościeli, taki tekstylny pył.
    > Może są jakieś materiały, które się tak nie wykruszają?
    > Satyna odpada, nie lobię spać pod folią:-(

    Satyna to materiał bawełniany o jednostronnie połyskliwym splocie. To, ze
    obecnie nazywają satyną "to coś" splotem satynowym utkane z plastiku, to
    wielkie nieporozumienie lub raczej "chłyt marketingowy". Pod prawdziwą
    satyną śpi się bosko, no ale ta prawdziwa pościelowa satyna nie kosztuje 30
    zł, tylko kilkakrotnie więcej...

  • 3. Data: 2010-10-24 19:37:43
    Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl>

    W dniu 2010-10-24 18:44, Rentier pisze:
> [...]
    > Może są jakieś materiały, które się tak nie wykruszają?
    > Satyna odpada, nie lobię spać pod folią:-(

    Może to Cię zadowolić?

    http://www.poscielowysklep.pl/?k=312&o=atlas

    Myślę, że to problem kurzu i roztoczy z materaca, kołder lub narzuty.
    Jak często zmieniasz materac? Jak często trzepiesz kołdry,
    narzuty lub chodniki w sypialni? Wskazane wycieranie na mokro
    wszelkich zakamarków pod łóżkiem, a mebli mleczkiem z preparatem
    antystatycznym;-)

    --
    Mel

  • 4. Data: 2010-10-24 19:43:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 21:37:43 +0200, Me(L)Isa napisał(a):

    > Może to Cię zadowolić?
    >
    > http://www.poscielowysklep.pl/?k=312&o=atlas

    "Skład materiału: 60% bawełna; 40% poliester."

  • 5. Data: 2010-10-25 09:46:45
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]

    satyną śpi się bosko, no ale ta prawdziwa pościelowa satyna nie kosztuje 30
    ===============

    A my właśnie poszukujemy pościeli, i zamarzyliśmy sobie z czystego lnu. Nie
    wiesz, gdzie to jeszcze sprzedają?

    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 6. Data: 2010-10-25 10:28:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 11:46:45 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    ===============

    > A my właśnie poszukujemy pościeli, i zamarzyliśmy sobie z czystego lnu. Nie

    Jakbym wiedziała, to już bym sama dawno miała :-(((
    Aktualnie po prostu poszukuję lnianego płótna - prawdziwego. Jak znajdę, to
    sama będę szyła pościel. Dam znać, cokolwiek znajdę. Tymczasem na całej
    linii porażka :-(

  • 7. Data: 2010-10-28 06:04:36
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > Aktualnie po prostu poszukuję lnianego płótna - prawdziwego. Jak znajdę,
    > sama będę szyła pościel. Dam znać, cokolwiek znajdę. Tymczasem na całej

    Biawal. A jedwab zły?