  • 1. Data: 2010-10-22 21:13:36
    Temat: Mole jedzą moje ciało...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Mole jedzą moje ciało...

    Właśnie dziś zobaczyłem, że moje ciało jest zjadane przez mole!!!

    Gdzie bestie zalęgły się? W mojej brodzie!!! Od lat (ponad ćwierć wieku)
    golę się golarkami elektrycznymi i wrzucam to, co zgolę, do pojemników...
    Wygląda to coś ponoć jak prochy ludzkie, dlatego gdy mnie kiedyś pytano
    o to coś, odpowiadałem z kamienną twarzą, że miałem kiedyś przyjaciela... ;)
    (sugerując rzekomo, iż są to prochy powstałe po spaleniu ludzkiego ciała)

    Otóż dziś zobaczyłem że w jednej z musztardówek (dość dokładnie
    zamykanych czymś w rodzaju dużego kapsla) są -- mole...

    Teraz pytanie: czy ktoś wie to, jakim cudem (według dowolnej
    klasyfikacji cudów) zalęgły się mole w tej szklance. :)

    Na wszelki wypadek zauważę, iż nieprawdą jest jakobym zmuszał moje mole
    do tak strasznej egzystencji -- mam u siebie masę skór i sporo wełny, tak
    więc moje mole nie muszą dusić się w zamkniętej (niemal szczelnie) szklance
    po musztardzie...

    http://www.develey.com.pl/

    Aby było jasne -- moje musztardówki są inne, ;) a dokładniej -- mają kapsle w kolorze
    zieleni... ;)

    Aby było jasne -- tych moli jest kilka (co najmniej pięć) i co najmniej cztery są
    nadal żywe...

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 . . .09
    . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05 0708
    10 1213 .1617 19 418
    P|l 720 02 1314 719 V|t 410 01 04 06
    11 1415 18 413
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV 709 |r 400 03
    20 395
    F|m 700 10 *1920*680 1|y 390 październik
    391

  • 2. Data: 2010-10-23 18:20:30
    Temat: Re: Mole jedzą moje ciało...
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:i9svfa$8jp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    > Otóż dziś zobaczyłem że w jednej z musztardówek (dość dokładnie
    > zamykanych czymś w rodzaju dużego kapsla) są -- mole...

    Ogolone włosy, brodę - przechowujesz w musztardówkach - od 25 lat...
    gdzie to sobie ustawiasz? W kuchni, w salonie?

    Inne rzeczy, wydaliny, kał, mocz, śluz z nosa tez zbierasz?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 3. Data: 2010-10-23 18:39:33
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 23 Paź, 20:20, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:

> [...]
    > gdzie to sobie ustawiasz? W kuchni, w salonie?
    >
    > Inne rzeczy, wydaliny, kał, mocz, śluz z nosa tez zbierasz?

    Podobno, sa ludzie tak zabobonni, że zabierają własne obcięte
    włosy od fryzjera, ponieważ boją się uroków i innych bajek niewidów.
    Moja babcia mawiała: "Ścięte włosy należy spalić, bo jak jakiś
    ptak weźmie je na gniazdo, to nie uwolnisz się od wiecznego bólu głowy
    do końca życia" (;
    Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
    robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia to teraz ma
    mniej więcej ok pięćdziesięciu lat. Może więc się juz zaliczać do
    dawnego zabobonnego społeczeństwa. (;

  • 4. Data: 2010-10-23 22:25:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Suri" d...@l...goog
    legroups.com

    > Dziękuję za donację.

    Ja mogę donować -- obym płacić nie musiał. ;)

    : Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
    : robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia

    Seks jest dozwolony od 15 roku życia a golenie jest dozwolone dopiero od 18 roku
    życia?

    : to teraz ma mniej więcej ok pięćdziesięciu lat.

    18+25=43

    : Może więc się juz zaliczać do dawnego zabobonnego społeczeństwa. (;

    Zaliczam -- jestem zabobonny, gdy chodzi o arytmetykę...
    Nowe pokolenie (wierzące we wszechmoc Boską przy której
    suma 18 i ćwiartki setki daje pół setki -- czyli liczba
    18 jest zrównywana z ćwiartką setki) wolę omijać...

    A coś na temat możliwości zalęgnięcia się moli w zamykanej musztardówce?
    Molom chyba brakuje powietrza -- dwa z nich nadal żyją, ale poruszają
    się niemrawo... ;) Pożywienia im nie brakuje -- ale z powietrzem jest
    gorzej... Poeci kłamią, gdy piszą o tym, iż można żyć bez powietrza. :)

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym mieszkaniu

    Jest jesień, komin w moim WC wdmuchuje mi smród z innych kibli -- Ozorowska świnia
    twierdzi, że utrapienia czasu obecnego dają nam wieczną szczęśliwość. Boże -- choć
    pomścij mnie, skoro nie potrafiłeś uratować mnie przed świniami i warchlakami
    takimi
    jak Ozorowski, budującymi moim cierpieniem swoją potęgę finansową! Daj choć wieczną
    mękę Ozorowskiej świni, skoro ja nie miałem prawa ani do jedzenia, ani do
    oddychania :)
    w tak zwanej wolnej Polsce, gdzie byle gówno (Ozorowski czy Kopania) dyktowało
    innym
    swoje prawa -- gówniane prawa, bo to ludzie z rynsztoka, stale przerażenie, stale
    zalęknieni i stale mordujący tych, którym nie dorównują, których boją się...

    Bóle głowy, niestrawności, zatrucia pokarmowe...
    Oto ,,nie zabijaj'' według świni Ozorowskiej!!!
    I tak jest od lat!!! Trzeba cierpieć!! We własnym
    mieszkaniu nie wolno żyć po ludzku!!!!

    Astma, alergia, uszkodzenie kręgosłupa...
    Bądźcie przeklęci -- Ozorowscy, Kopaniowie i inni wychowani w chlewach...

  • 5. Data: 2010-10-24 03:18:15
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Piłeś cos?

  • 6. Data: 2010-10-24 10:20:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
    > Piłeś cos?

    on tak ma na trzeźwo.

  • 7. Data: 2010-10-24 17:47:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wolim" ia08hq$4mh$...@i...gazeta.pl

    > Piłeś cos?

    Piję codziennie. Znasz kogoś, kto nie pije? :)
    Mleko, soki owocowe, wodę, herbatę...

  • 8. Data: 2010-10-24 17:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" ia118k$2k8$...@n...onet.pl

    > on tak ma na trzeźwo.

    To fakt -- u mnie bez alkoholu 18+25 daje 43, nie 50. :)

  • 9. Data: 2010-10-24 18:42:13
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Eneuel Leszek Ciszewski* wdusil[a] knefle:

    >Piję codziennie. Znasz kogoś, kto nie pije? :)
    >Mleko, soki owocowe, wodę, herbatę...

    To moze nie pij sfermentowanych bedziesz mniej belkotal.

  • 10. Data: 2010-10-24 18:45:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zil0g" 1287952936_prd$z...@c...pl

    > To moze nie pij sfermentowanych bedziesz mniej belkotal.

    Piję tylko niesfermentowane, czyli nie piję sfermentowanych,
    czyli sfermentowanych pije zero -- w jaki sposób mam pić
    ujemne ilości?...

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
    . .09 . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
    0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
    P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
    06 11 1415 18 22 408
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03