  • 11. Data: 2010-10-25 07:17:04
    Temat: Re: Mole jedzą moje ciało...
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 24 Paź, 00:25, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > : Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
    > : robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia
    >
    > Seks jest dozwolony od 15 roku życia a golenie jest dozwolone dopiero od 18 roku
    życia?

    > : to teraz ma mniej więcej ok pięćdziesięciu lat.
    >
    > 18+25=43

    "Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
    robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia to teraz ma
    mniej więcej ok pięćdziesięciu lat."

    Eneuelu!!! Jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem a dodatkowo miał
    odrobinę więcej pomyślunku abstrakcyjnego, to zauważyłbyś, ze
    pisałam w przybliżeniu a nie dosłownie w ilości twoich lat.
    Lat to Ty masz około 59 - mam racje? (:
    Tak wiec elektrycznie zacząłeś się szkrobać około 34lat Twojego
    życia. (:

  • 12. Data: 2010-10-25 12:01:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Suri" f...@g...goo
    glegroups.com

> [...]

    : pisałam w przybliżeniu a nie dosłownie w ilości twoich lat.
    : Lat to Ty masz około 59 - mam racje? (:

    Odpowiedź jest uzależniona od średnicy koła.

    : Tak wiec elektrycznie zacząłeś się szkrobać około 34lat Twojego życia. (:

    W pewnym sensie masz rację. Jedni liczą długość życia poczynając
    od poczęcia, inni od urodzenia, a inni jeszcze inaczej. Dalajlama
    liczy sobie więcej niż można sobie wyobrazić.

    -=-

    Pozostaje pytanie:

    W jaki sposób mole zalęgły się w tej (zamkniętej) szklance?

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
    . .09 . . 428
    | 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
    0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
    P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
    06 11 1415 18 22 408
    E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03
    F|m 700 10 *1920* 2223* 695 1|y 390
    październik *23 381

  • 13. Data: 2010-10-25 16:22:21
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2010-10-22 23:13, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > pytanie: czy ktoś wie to, jakim cudem (według dowolnej
    > klasyfikacji cudów) zalęgły się mole w tej szklance. :)

    Prawdopodobnie dostały się tam jako jaja złożone w golarce
    (albo bezpośrednio na twojej brodzie, jeśli nie golisz się
    codziennie) albo jako gąsienice, które wylęgły się lub
    zagnieździły w golarce, albo przylazły skądinąd i przelazły
    pod tą "niemal szczelną" pokrywką.

    Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
    paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

    --
    mrg

  • 14. Data: 2010-10-25 17:46:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marrgol" 4cc5aebe$0$20994$6...@n...neostrada.pl

    > Prawdopodobnie dostały się tam jako jaja złożone w golarce
    > (albo bezpośrednio na twojej brodzie, jeśli nie golisz się
    > codziennie)

    Nie golę się codziennie -- gapię się w monitor (czy raczej
    w dwa -- dwa dają ogromny zysk w czasie!!!) i gdy mam wolne
    ręce, golę się lub dłubię w zębach nićmi dentystycznymi.

    Ręce myję co pół godziny (lub nawet częściej, wliczając w te
    rachunki ten czas, gdy śpię) zaś twarz rzadziej, ale co dwie
    godziny raczej myję. Kiedyś myłem się od pasa w górę co parę
    godzin -- w restauracjach (w ich WC) czy innych miejscach
    użyteczności publicznej lub w rzekach itp. wodach dostępnych
    dla gawiedzi.

    Gdy zwracano mi uwagę, mówiłem coś w rodzaju -- ,,już wkrótce
    zdechnie wasz komunizm/sowietyzm i wszędzie będą dostępne nie
    tylko tanie toalety, ale i tanie prysznice -- na przykład na
    stacjach benzynowych''... No i komunizm zdechł. ;)

    > albo jako gąsienice, które wylęgły się lub
    > zagnieździły w golarce, albo przylazły skądinąd i przelazły
    > pod tą "niemal szczelną" pokrywką.

    Lazły po szkle, mając obok puszkę po landrynkach -- niższą i mniej
    szczelną? Raczej zalęgły się w golarce!! Nie czyszczę golarek często.
    Mam ich kilka (teraz cztery czynne i dwie rozebrane) więc nie każda
    jest stale w użyciu.

    Czy te larwy są duże?

    > Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
    > paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

    Gdybym miał kota -- przerabiałbym na jedzenie. ;)

    -=-

    Bestie już niemal zdechły -- nawet przystawienie do szklanki
    drgającej golarki nie wywołuje u nich entuzjazmu. ;) Dwa dają
    znaki życia -- ale słabo dają. :) Najwyraźniej nie zależy im
    na pokazaniu tego, iż wzywają pomocy...

    -=-

    Czyli zalęgły się w golarce... I zostały stamtąd przeniesione jako
    jaja... Albo jako larwy... Ponoć te larwy dużo żrą -- nic dziwnego,
    że szklaneczka taka pustawa... ;)

    I nie zdechły w wyniku drgań nożyka? Może było tak? -- golarka nie była
    używana przez długi czas, bo używałem wtedy innej golarki, ale była pełna
    ,,brody''? Przez te wszystkie lata do tej pory (czyli nie licząc tego
    ostatniego przypadku -- opisywanego tutaj) ani razu nie znalazłem mola
    w pojemnikach, w których mam ,,brodę''...

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438
    październik *23 381

  • 15. Data: 2010-10-25 17:49:42
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
    > paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

    I kał, i mocz, miód z uszu, i babole z nosa też.
    Każde ma swój słoik, i swoje miejsce na półce.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 16. Data: 2010-10-25 18:07:44
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2010-10-25 19:49, Czesuaw P. wrote:

    > I kał, i mocz, miód z uszu, i babole z nosa też.
    > Każde ma swój słoik, i swoje miejsce na półce.

    Ee tam - nie odróżniasz tkanek od wydzielin i wydalin? ;-)

    --
    mrg

  • 17. Data: 2010-10-25 21:21:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marrgol" 4cc5c771$0$22813$6...@n...neostrada.pl

    > Ee tam - nie odróżniasz tkanek od wydzielin i wydalin? ;-)

    Co Ci do tego, że on zbiera kał, mocz itd... Zbiera to zbiera.
    Jego sprawa. :)

    --
    ^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
    438