  • 1. Data: 2010-10-21 17:27:33
    Temat: jak rozwiązac sprawe dzwonka i bramofonu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Jest brama oddalona od domu jakies 20m. Kable w domu mam przewidziane na
    dole i na pietrze do bramofonu.
    1. jaki bramofon możecie polecic, sprawdzony ( może byc chiński) - czy sa
    takie co maja w domu dwie stacje?
    2. i tak pewnie musi byc jakis dzwonek jeszcze przy drzwiach - myslałem o
    bezprzewodowym ale co możecie polecic żeby baterii w godzine nie zjadło :)

  • 2. Data: 2010-10-22 11:37:57
    Temat: Re: jak rozwiązac sprawe dzwonka i bramofonu
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezprzewodowym ale co możecie polecic żeby baterii w godzine nie zjadło :)

    Mam kupiony bramotel (tylko jeszcze nie założony) podpięty pod linię
    telefoniczną. Umożliwia to używanie telefonów bezprzewodowych jako unifonów.

    Do zwykłego domofonu można podpiąć kilka stacji - ja tak mam w tej chwili.
    Ale podpięcie wymaga prowadzenia dodatkowej instalacji (przewody).

    Dzwonek? Nie musi być. Chyba, że furtka nie zawsze się zamyka ;-)

  • 3. Data: 2010-10-22 14:40:51
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a moze byc wideodomofon otwierany telefonem?
    a do tego sterownaie otwieraniem bramy?

  • 4. Data: 2010-10-24 09:57:15
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > 2. i tak pewnie musi byc jakis dzwonek jeszcze przy drzwiach - myslałem o
    > bezprzewodowym ale co możecie polecic żeby baterii w godzine nie zjadło :)
    Ja mam 4 lata bezprzewodowy za 50zł z castormay. Bateria w przycisku
    wymieniona po 3 latach, w gongu raz na rok ale kupuje te najtańsze:)