  • 1. Data: 2010-10-22 14:40:22
    Temat: Znikające pieniądze !
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    Mam ogromny problem.. ostatnio zaczęłam zauważać, że w półce gdzie trzymam
    pieniądze coraz częściej zaczyna mi ich brakować.. co prawda nie są to
    wysokie sumy, bo po 20, 10 zł dziennie, ale w przeliczeniu na miesiąc
    zaczynam odczuwać straty.. Nie wiem czy powinnam osądzać bezpodstawnie
    ,któregoś z domowników ( syna, córkę lub męża) , czy raczej zastosować jakąś
    inną metode sprawdzającą, która pomoże znaleźć mi przyczynę znikających
    pieniędzy .. Liczę na różne podpowiedzi w jaki sposób mogę to uczynić ; )

    Katarzyna .

  • 2. Data: 2010-10-22 15:45:20
    Temat: Re: Znikające pieniądze !
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 16:40:22 +0200, Cykusiowa napisał(a):

> [...]
    > inną metode sprawdzającą, która pomoże znaleźć mi przyczynę znikających
    > pieniędzy .. Liczę na różne podpowiedzi w jaki sposób mogę to uczynić ; )

    Mnie wystarczyłaby karteczka na pieniądzach: "Przestań!"
    Dopiero kiedy nadal pieniądze znikałyby, zwołałabym rodzinę w komplecie i
    zapytała, kto zabiera pieniądze - po prostu.

  • 3. Data: 2010-10-22 19:34:59
    Od: "Cykusiowa" <t...@w...pl>

    Myślę , że nikt by się raczej nie przyznał ...

  • 4. Data: 2010-10-22 21:29:35
    Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl>

    > Mnie wystarczyłaby karteczka na pieniądzach: "Przestań!"

    Czy ty nie widzisz trolla? Oczy ci czyms zarosły?

  • 5. Data: 2010-10-23 08:49:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:34:59 +0200, Cykusiowa napisał(a):

    > Myślę , że nikt by się raczej nie przyznał ...

    Myślę, że po pojawieniu się karteczki już nie byłoby potrzeby.

  • 6. Data: 2010-10-23 08:49:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 21:29:35 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
    napisał(a):

    > Czy ty nie widzisz trolla? Oczy ci czyms zarosły?

    Widzę Cię :-)

  • 7. Data: 2010-10-25 14:14:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To szajka Tuska z Rostowskim Ci kradnie po 20, 10 zł dziennie.
    Pamiętaj o tym złodziejstwie przy każdych wyborach.

    -----

  • 8. Data: 2010-10-28 06:08:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Cykusiowa" <t...@w...pl> wrote in message

    Może nie czytali lub nie oglądali "Szatana z siódmej klasy" ?