  • 1. Data: 2010-10-23 02:21:00
    Temat: Cicha lodówka
    Od: "Krzys" <K...@a...pl>

    Witam! Czy obecnie na rynku są tylko głośne lodówki? Np. podobają mi się
    Samsubgi, ale do aneksu to chyba katastrofa. Polćcie cos cichego, proszę.

  • 2. Data: 2010-10-23 05:18:19
    Temat: Re: Cicha lodówka
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Użytkownik "Krzys" <K...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Czy obecnie na rynku są tylko głośne lodówki? Np. podobają mi się
    > Samsubgi, ale do aneksu to chyba katastrofa. Polćcie cos cichego, proszę.
    Mam Electroluxa. Nie wydaje z siebie absolutnie zadnego dzwieku.

    --
    misiczka

  • 3. Data: 2010-10-23 08:34:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Po pierwsze zrezygnuj z no-frost. To przereklamowana technologia sprzedająca
    się dzięki praniu mózgu. Lodówki bez no-frost nie obrastają lodem, jak stare
    ruskie przed 20 laty.
    Po drugie lodówka w zabudowie.
    Po trzecie wypoziomowanie i po czwarte ustawienie przedmiotów wewnątrz
    lodówki w taki sposób, żeby nie wytrzarzały hałasu przy wibracji.
    Osobiście mam Siemensa (ten najwyższy do zabudowy z wyświetlaczem). Był
    bardzo cichy na początku, kiedy go używałem bez zabudowy. Potem się trochę
    rozklekotał. Następnie został zabudowany i nawet nocą jest prawie
    niesłyszalny, a mam bardzo dobry słuch.
    Planowałem też ryzykując przegrzewanie i zaburzenie cyrkulacji wyłożyć
    ścianę wewnątrz szafy lodówki i okolice sprężarki z tyłu kartonami po
    jajkach, ale okazało się to niepotrzebne. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-10-24 18:31:47
    Od: "Krzys" <K...@a...pl>

    Dzięki wszystkim!
    B. podoba nam się Samsung RL 55 VJBIH (2m/60/65cm)
    http://www.ceneo.pl/8174770
    ale co z tą głośnością? Może ktoś z Was testował?
    Oświetlenie wieżowe ponoć nie w każdym modelu i nie wiem od czego to zależy
    :(

  • 5. Data: 2010-10-26 17:56:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    misiczka wrote:
    > Użytkownik "Krzys" <K...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Mam Electroluxa. Nie wydaje z siebie absolutnie zadnego dzwieku.

    potwierdzam, no może z tym absolutem to przesada ale słychąc coś tam dobiero
    w nocy i to na wsi, podejrzewam, że w mieście to bym nic nie słyszał, bo by
    tło przykryło.
    W mojej słychać wentylator który przetłacza powietrzec z zamrażarki do
    górnej komory (troszkę szumi) oraz czasem efekty automatycznego rozmrażania.
    Agregat pracuje bezgłośnie.

  • 6. Data: 2010-10-26 18:08:42
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >tło przykryło.
    >W mojej słychać wentylator który przetłacza powietrzec z zamrażarki do

    to teraz wentyle wkladaja nawet do lodowek ?:)
    swiat schodzi na psy

  • 7. Data: 2010-10-28 16:16:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przesmiewca wrote:

    > to teraz wentyle wkladaja nawet do lodowek ?:)
    > swiat schodzi na psy

    a czemu na psy...?

    wentylacja powoduje też że w lodówce nie cuchnie po powietrze cyrkuluj przez
    filtr węglowy.

  • 8. Data: 2010-10-28 17:24:31
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    >a czemu na psy...?

    nie wiem jak Ty, ale ja lubie cisze (kiedy nie gra muzyka :) )
    oczywiscie nie zawsze ta sztuka sie dzis udaje, ale w domu mozna sobie to zapewnic
    i dokladanie na wlasne zyczenie kolejnego zrodla halasu nie uwazam za dobry krok

    z peceta wyrzucilem prawie wszystkie wiatraki i przeszedlem na pasywane chlodzenie,
    tak samo na serwerze, jedynie hdd slychac deilkatnie ale szkoda mi troche kasy na
    wygluszajace
    kieszenie

    tv kupilem bez wiatraka, choc calkiem pokazna ilosc plazm je ma (nowe praktycznie sa
    nieslyszalne,
    ale jaka masz gwarancje, ze ze jakis czas nie bedzie glosniej - jak to z wiatrakami)
    zreszta po co brac Z kiedy mozna BEZ? kolejny element do popsucia i wycia

    zmywarka wybrana tez maksymalnie cicha - jak dobrze ustawione naczynia, to tylko
    lekki szum wody
    slychac ale tego przecie nie da sie wykluczyc, poza tym ona pracuje maks. raz
    dziennie, a nie jak
    lodowka 24h/d

    >wentylacja powoduje też że w lodówce nie cuchnie po powietrze cyrkuluj przez
    >filtr węglowy.

    no wiesz, tak producent bedzie uzasadnial, ale sa lodowki, ktore i bez wentyli
    pracuja od lat i nic nie smierdzi

  • 9. Data: 2010-11-08 20:10:42
    Temat: Odp: Cicha lodówka
    Od: "boockoo" <b...@g...pl>

    > Planowałem też ryzykując przegrzewanie i zaburzenie cyrkulacji wyłożyć
    > ścianę wewnątrz szafy lodówki i okolice sprężarki z tyłu kartonami po
    > jajkach, ale okazało się to niepotrzebne. :-)

    A co niby te kartony miały dać?

  • 10. Data: 2010-11-08 21:33:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "boockoo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co niby te kartony miały dać?

    Minimalnie większe pochłanianie dźwięku, tanio.