  • 1. Data: 2010-10-23 09:17:10
    Temat: transport lodowki
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    Prosze o pomoc.
    Bede odbierał ze sklepu lodówke Bosch KGV36Y32
    http://www.bosch-home.pl/KGV36Y32.html?source=search
    Bede ja transportował Citroenem berlingo.
    Wymiary paki +/- to 120 wysokosc, 120 szerokosc , 160 glebokosc ( do
    przednich foteli )

    wymiary lodowki to 185wys/60szer/gl65.

    chce ja polozyc na oparciu przedniego fotela pasazera , na srodku podepre
    zlozona tylna kanapa. oczywiscie podloze jakies koce/poduszki ... cos
    miekkiego zeby jej nie uszkodzic.

    Tylko z jednym mam najwiekszy problem.
    ktora strana ja polozyc ? bokiem ? tylem do gory ? przodem do gory ?

    Wiem ze trzeba ja polozyc na stronie tłocznej zeby olej sie nie dostal do
    układu.
    tylko jak to rozpoznac ktora to strona ?

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2010-10-23 09:39:03
    Temat: Re: transport lodowki
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bede ja transportował Citroenem berlingo.
    > Wymiary paki +/- to 120 wysokosc, 120 szerokosc , 160 glebokosc ( do

    Prawie identyczną lodówkę Siemensa o tej samej wysokości transportowałem
    Peugeotem Partnerem. :-)
    Wyjęty podwójny fotel z tyłu. Lodówka na płasko na pace w oryginalnym
    kartonie. Drzwi tylne niedomknięte przymocowane linką elastyczną.

    > chce ja polozyc na oparciu przedniego fotela pasazera , na srodku podepre
    > zlozona tylna kanapa. oczywiscie podloze jakies koce/poduszki ... cos
    > miekkiego zeby jej nie uszkodzic.

    Ja bym tak nie robił. Na płasko połóż.

    > Tylko z jednym mam najwiekszy problem.
    > ktora strana ja polozyc ? bokiem ? tylem do gory ? przodem do gory ?

    Bokiem do dołu. Tak aby skraplacz był nieobciążony jej ciężarem.

    > Wiem ze trzeba ja polozyc na stronie tłocznej zeby olej sie nie dostal do
    > układu.
    > tylko jak to rozpoznac ktora to strona ?

    Olać stronę tłoczną. Połóż bokiem. Po ustawieniu lodówki w pionie odczekaj
    dobę zanim włączysz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-10-23 10:04:33
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    cyt:
    > Bokiem do dołu. Tak aby skraplacz był nieobciążony jej ciężarem.

    czyli tym bokiem, zeby tył lodówki patrząc z tylu auta przy otwartej klapie,
    był skierowany w lewa strone auta (Za siedzeniem kierowcy ) a przód w prawa
    ( za sieczeniem pasazera ?
    a uchwyty drzwiczek skierowane do góry ?

  • 4. Data: 2010-10-23 10:55:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > przód w prawa ( za sieczeniem pasazera ?
    > a uchwyty drzwiczek skierowane do góry ?

    Albo odwrotnie. Nie pamiętam na którym boku transportowałem, ale moim
    zdaniem nie ma to znaczenia.
    Ma być na boku. Potem trzeba odczekać, żeby olej ściekł.

  • 5. Data: 2010-10-23 14:09:47
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-23 12:55, Jan Werbinski pisze:

    > Albo odwrotnie. Nie pamiętam na którym boku transportowałem, ale moim
    > zdaniem nie ma to znaczenia.
    > Ma być na boku. Potem trzeba odczekać, żeby olej ściekł.

    Witam
    Producent zaznacza, że przechył dozwolony do 45 stopni,
    dalej na własne ryzyko.

    http://jak-wybrac-lodowke.wieszwszystko.com/parametr
    y.php/bezpieczenstwo
    punkt transport lodówki