  • 1. Data: 2010-10-24 10:40:59
    Temat: jeden pilot do wszystkiego
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakie elementy dobrać w miarę niedrogie
    by miec jeden pilot do wszystkiego:

    - telewizora
    - oświetlenia włącznik 2 niezależne żarówki
    - 1 gniazdka

  • 2. Data: 2010-10-24 15:59:07
    Temat: Re: jeden pilot do wszystkiego
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Kup model, który można nauczyć kodów pozostałych pilotów.

    g.

  • 3. Data: 2010-10-24 16:08:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kup model, który można nauczyć kodów pozostałych pilotów.

    znasz coś godnego polecenia? w miarę trwałego

  • 4. Data: 2010-10-24 17:25:57
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 24 Paź, 18:08, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:ia1l4c$hpt$1@inews.gazeta.pl...> Kup model, który można nauczyć kodów
    pozostałych pilotów.

    > znasz coś godnego polecenia? w miarę trwałego

    idz w dwóch kierunkach. Albo cos taniego, bez nauki kodow za to za
    cene od 10-30 zlotych (mozliwosc obslugi od 5-9 urzadzen i ryzykiem,
    ze kilka z funkcji moze nie byc obslugiwanych)
    lub cos za 200-500 zlotych z wyswietlaczem i z mozliwoscia uczenia.

    Sa jeszcze programy typu pilot w telefonie komorkowym ale nie znam
    ceny i funkcjonalnosci.

  • 5. Data: 2010-10-24 19:12:32
    Od: Mamut <c...@g...com>

    Najprostszy Logitech Harmony, może model 515. Nie do zastąpienia.

  • 6. Data: 2010-10-24 21:09:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Najprostszy Logitech Harmony, może model 515. Nie do zastąpienia.

    nie wygląda na taki co by portafił kontrolować oświetlenie, gniazdka, czyli
    lipny

    najtaniej "uczący się" na allegro jest taki:
    http://allegro.pl/pilot-uniwersalny-uczacy-oskar-pro
    -10w1-elmak-i1282064426.html

    warto? poradzi sobie?
    1. telewizor
    2. gniazdek i oświetlenia
    najlepiej typu przelaczam na drugie urządzenie
    wciskam 1 i wlacza sie swiatlo 1
    wlaczam 2 i wlacza sie gniazdko
    itp

    naturalnie nadal nie wybralem gniazdek ani wlacznikow oswietlenia

  • 7. Data: 2010-10-25 07:46:33
    Od: Mamut <c...@g...com>

    kup harmony 555, potrafi wiecej niż możesz sobie wyborazić. To
    wszystko z allegro za kiladziesiat złotych to zwykle złom. Taki
    logitech to programowalny komputerek który potrafi zrobić wszystko
    czego go nauczysz. Możesz nawet ustawiać opóżnienia miedzy kolejnymi
    poleceniami. jednym przyciskiem włączać 5 urządzeń na raz. Np chcesz
    oglądać film dvd na telewizorze - wciskasz "włącz film DVD", po kolei
    uruchomi ci tv, ustawi go na odpowiednie wejście, włączy amplituner,
    włączy dvd itd

  • 8. Data: 2010-10-25 09:54:52
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Raczej zapomnij.
    Ja szukałem pilota, aby obługiwał TV, VCR, DVD, "enkę" i do tego jeszcze
    klimatyzację i niestety wszystkie uniwersalne łącznie z Makiem poległy na
    "ence" i na klimatyzacji.
    Logitechów nie próbowałem, bo nie ma takiej możliwości, żeby zwrócić w razie
    niepowodzenia a tanie nie są.
    Jacek

  • 9. Data: 2010-10-25 10:59:45
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "ence" i na klimatyzacji.
    > Logitechów nie próbowałem, bo nie ma takiej możliwości, żeby zwrócić w

    sa w Lidlu piloty "10 w 1".. dzialaja u mnie na:
    1. telewizor
    2. kino domowe (ale tu niestety podzial na VCR i DVD oddzielnie)
    3. wieza

  • 10. Data: 2010-10-25 12:35:46
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 25 Paź, 11:54, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > "ence" i na klimatyzacji.
    > Logitechów nie próbowałem, bo nie ma takiej możliwości, żeby zwrócić w razie

    To spróbuj. One nawet jeśli jakiegoś urządzenia nie mają w
    gigantycznej i cały czas aktualizowanej bazie urządzeń obsługiwanych,
    zawsze można pilot nowych poleceń nauczyć - on jest w stanie
    zapamiętać żywcem to, co kopiowany pilot nadaje, bez rozkodowywania
    tego i potem w wygenerować na rozkaz.

    J.