    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Jaka pościel,żeby nie pyliła?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 24 Oct 2010 19:08:02 +0200

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 18:44:30 +0200, Rentier napisał(a):

    > Szlag mnie trafia z powodu wiecznie zgromadzonego na ciemnych meblach kurzu.Jak nic
    powstaje on z
    > pościeli, taki tekstylny pył.
    > Może są jakieś materiały, które się tak nie wykruszają?
    > Satyna odpada, nie lobię spać pod folią:-(

    Satyna to materiał bawełniany o jednostronnie połyskliwym splocie. To, ze
    obecnie nazywają satyną "to coś" splotem satynowym utkane z plastiku, to
    wielkie nieporozumienie lub raczej "chłyt marketingowy". Pod prawdziwą
    satyną śpi się bosko, no ale ta prawdziwa pościelowa satyna nie kosztuje 30
    zł, tylko kilkakrotnie więcej...