  • Data: 2018-11-01 22:54:55
    Temat: Re: Jaka pralka?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> to byly glosy ze tylko nowa.
    >
    > Bo panele FV z czasem tracą wydajność.
    czyli inaczej mówiąc spada im sprawność. (abo czegoś nie rozumiem)
    > Poza tym technika produkcji idzie
    > na przód i kolejna generacja ogniw ma wyższą sprawność.
    więc te stare, z tej samej powierzchni oświetlanej przez słońce wytworzą
    mniej energii elektrycznej?
    Jeśli tak, to powiedz mi czy wolałbyś kupić paneli za 10tyś które
    wytworzą w szczycie 2000w czy 2500w. czy aby odpowiedziec na to pytanie
    musisz znać ich sprawnośc czy nie? (Zakładajac że nie różńi się więcej
    niż o 5 punktów procentowych)

    ToMasz