  • 1. Data: 2012-02-19 14:53:59
    Temat: Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Witam

    Mam kartę SIM zamontowaną w centralce alarmowej. Jak na razie miałem tam
    całkiem niezły abonament z Ery - 10zł miesięcznie + tyle ile wydzwoni
    alarm.
    Dostałem teraz list z T-Mobile, że uszczęśliwiają mnie przenosinami na
    'lepszą' taryfę.
    Przerabiał ktoś może ten temat ostatnio? Którego operatora / ofertę
    wybrać aby wyszło najlepiej?

  • 2. Data: 2012-02-19 15:57:34
    Temat: Re: Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote:
> [...]
    > 'lepszą' taryfę.
    > Przerabiał ktoś może ten temat ostatnio? Którego operatora / ofertę wybrać aby

    Z tego co ostatnio czytałem (jestem na etapie konfiguracji dialera) dobrze
    wygląda play fresh. Raz do roku zdaje się trzeba doładować konto.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2012-02-19 16:39:06
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Z tego co ostatnio czytałem (jestem na etapie konfiguracji dialera)
    > dobrze wygląda play fresh. Raz do roku zdaje się trzeba doładować konto.

    To chyba zależy co się jeszcze mieć. Jak mam powiadamiania SMS o każdym
    uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zdażeniach (około 10 sms dziennie) to tak patrząc
    na tego Fresha nie uśmiecha mi się doładowywanie co miesiąc.
    Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli
    doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera 5zł za opcję
    nielimitowanych SMS do sieci Plus.

    Nie znalazłem nic lepszego.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2012-02-19 18:14:29
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera 5zł za opcję

    Zgadza się, do smsów, zwłaszcza do Plus, 36.6 jest najlepsze. Dodatkowo można
    "przypiąć" do jakiegokolwiek abonamentu plusowego automatyczne doładowanie tego
    numeru i mamy święty spokój :)
    W pracy zrobiłem bramkę email-sms własnie na 36.6, która dziennie potrafi wysłać
    kilkadziesiąt tysięcy smsów... zupełnie za darmo.
    Natomiast w domu, do powiadamiania o alarmach, wybiorę play fresh. Wygląda na
    to, że wystarczy doładować raz na rok za 5zł i spać spokojnie.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2012-02-20 17:50:01
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-02-19 17:39, Irokez pisze:

    > To chyba zale?y co si? jeszcze mie?. Jak mam powiadamiania SMS o ka?dym
    > uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zda?eniach (oko?o 10 sms dziennie) to tak patrz?c
    > na tego Fresha nie u?miecha mi si? do?adowywanie co miesi?c.
    > Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli
    > do?adowanie raz na p? roku za 100z? i co miesi?? samo pobiera 5z? za opcj?
    > nielimitowanych SMS do sieci Plus.
    >
    > Nie znalaz?em nic lepszego.

    Ja używam Fresha i - dla mnie - jest OK.
    System informuje mnie tylko o początku alarmu i jego końcu.
    Wysyła to na trzy telefony.

    25 zł/rok wystarcza.

    --
    Mariano

  • 6. Data: 2012-02-25 10:29:29
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera
    > 5zł za opcję nielimitowanych SMS do sieci Plus.

    Orange ma rok ważny numer, do tego pakiet 600 smsów w sieci za 6zł ważny
    30 dni, czyli musiałbyś podkarmiać ten numer co miesiąc doładowaniem za
    10zł.

  • 7. Data: 2012-02-26 13:43:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ciekawski typek" jiad6d$44o$...@u...news.interia.pl

    > Orange ma rok ważny numer, do tego pakiet 600 smsów w sieci za 6zł ważny 30 dni,
    czyli musiałbyś podkarmiać ten numer
    > co miesiąc doładowaniem za 10zł.

    To chyba drogo. W mBanku **chyba** jest znacznie taniej.

    Za jakiś czas będzie darmowy internet -- z masztów GSM.

    http://techmobile.pl/2012/02/manta-mobile-z-darmowym
    -internetem-na-zawsze/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-02-26 20:41:24
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >
    > To chyba drogo. W mBanku **chyba** jest znacznie taniej.
    >
    > Za jakiś czas będzie darmowy internet -- z masztów GSM.

    mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w pierwszym
    napotkanym kiosku, to idąc tym tropem możesz od razu wsadzić tam aero2

  • 9. Data: 2012-02-27 00:10:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ciekawski typek" jie5do$1t9$...@u...news.interia.pl

    > mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w pierwszym napotkanym
    kiosku, to
    > idąc tym tropem możesz od razu wsadzić tam aero2

    Miałem na uwadze tylko cenę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-02-27 10:22:18
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

> [...]
    >
    > mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w
    > pierwszym napotkanym kiosku, to idąc tym tropem możesz od razu

    aero nie umozliwia wysylania SMSoof ani dzwonienia