  • 1. Data: 2012-02-21 19:54:22
    Temat: Domofon na kartę zblizeniową zamiast na klusz w bloku,
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy w ogóle istnieją takie domofony że zamiast drzwi otwierać kluczem po
    prostu przykłada się kartę ?? + klucz jako opcja , i ile mogłaby
    kosztować przeróbka ?? , za info, dzięki.

  • 2. Data: 2012-02-21 22:33:38
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 21 Lut, 20:54, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > czy w ogóle istnieją takie domofony że zamiast drzwi otwierać kluczem po
    > prostu przykłada się kartę ?? +  klucz jako opcja , i ile mogłaby
    > kosztować przeróbka ?? , za info, dzięki.

    Są. I jest problem z dorobieniem zapasowej karty w razie czego.

    Ania

  • 3. Data: 2012-02-22 00:47:12
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

    > czy w ogóle istnieją takie domofony że zamiast drzwi otwierać kluczem po
    > prostu przykłada się kartę ?? + klucz jako opcja , i ile mogłaby
    > kosztować przeróbka ?? , za info, dzięki.
    Miałem wolny ale działający przycisk w pilocie do samochodu. Zasięg taki
    pilota że ma drugie piętro sięgał. To dokupiłem odbiornik do alarmu i teraz z
    podwórka otwieram drzwi na klatkę jak bym był w domu. Sąsiad jak podpatrzył to
    kupił dzwonek bezprzewodowy. Ma mniejszy komfort bo ma dwa piloty.

  • 4. Data: 2012-02-22 08:41:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >prostu przykłada się kartę ?? + klucz jako opcja , i ile mogłaby kosztować

    http://aukcjewp.wp.pl/domofon-eura-rl-3203id-na-kart
    y-magnetyczne-9373-i2080711738.html

    Ja od kilku lat mam coś takiego. Działa bez problemu

  • 5. Data: 2012-02-22 08:43:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "czeremcha" napisał w wiadomości grup
    7g2000vbw.googlegroups.com...

    >Są. I jest problem z dorobieniem zapasowej karty w razie czego.

    A dlaczego problem? Przecież to najczęściej karty/pastylki RFID(a nawet są
    naklejki rfid do naklejenia np na komórkę) i można łatwo doprogramować.

  • 6. Data: 2012-02-22 20:04:28
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ale to ma być w wieżowcu i tez na kartę, jest cokolwiek takiego ??,
    zamiast tradycyjnego na klucz.

  • 7. Data: 2012-02-22 20:12:43
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > czy w ogóle istnieją takie domofony że zamiast drzwi otwierać kluczem po
    > prostu przykłada się kartę ?? + klucz jako opcja , i ile mogłaby
    > kosztować przeróbka ?? , za info, dzięki.

    Jest mnostwo. U nas spoldzielnia do zwyklego domofonu dorobila gniazda na
    pastylki dallasa, wyglada to mniej wiecej jak np tu
    http://www.videodomofony.pl/cena,528,cyfrowa_stacja_
    domofonowa_cp2502t_wraz_z_elektrnika_ec2502a_i_zasil
    aczem.html
    http://www.ealarmy.com.pl/?kid=294&pid=2466

    rozdawali za darmo po jednym kluczu dla kazdego zameldowanego w mieszkaniu,
    dodatkowe po 10zl/szt.

  • 8. Data: 2012-02-22 20:39:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Gupik napisał(a):
    > ale to ma być w wieżowcu i tez na kartę, jest cokolwiek takiego ??,
    > zamiast tradycyjnego na klucz.
    Jest. Zazwyczaj jest i na klucz i taki breloczek który przykłada sie do domofonu ale
    i też jest kod
    cyfrowy.
    Ale nie wszystkie Spółdzielnie chętnie udostępniają tę formę breloczku. Nie wiem
    czemu. Pozostają
    tylko przy kluczach i kodach wejściowych.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2012-02-22 22:49:19
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

> [...]
    > prostu przykłada się kartę ?? + klucz jako opcja , i ile mogłaby kosztować

    Są domofony z czytnikami RFID lub dallas, są i moduły rozszerzające, ale np. do
    Urmeta taki moduł kosztuje z 500zł.
    Mam domofon urmet, więc... poszukałem po prostu elektrozamka na kartę. Firma
    Roger robi coś takiego, w niewielkiej obudowie znajduje się czytnik kart i
    breloków RFID, wraz z anteną, elektroniką i przekaźnikiem. Zasilacz to niewielki
    torus mieszczący się w puszce elektroinstalacyjnej. Kosztuje ok. 200zł,
    przeróbka domofonu, o ile ma wejście na lokalny przycisk, nie powinna kosztować
    więcej niż 100zł.
    Niestety, w czytniku nie udało mi się zaprogramować karty innej niż od Roger'a,
    co mnie trochę drażni bo żona i ja mamy karty "pracowe". Ale niewielki brelok
    przy kluczach w ogóle nie przeszkadza.

    --
    Bartek

  • 10. Data: 2012-02-22 23:16:40
    Od: "cation" <c...@w...pl>

> [...]
    >co mnie trochę drażni bo żona i ja mamy karty "pracowe". Ale niewielki
    >brelok przy kluczach w ogóle nie przeszkadza.

    Roger produkuje 2 typy czytników - na karty Unique i Mifare, dowiedz się
    jaki macie standard "pracowy"