  • 1. Data: 2012-02-27 06:33:50
    Temat: Zegar elektroniczny
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    Szukam, szukam i nic z tego. Potrzebuję zegara cyfrowego z
    synchronizacją radiową czasu oraz co najważniejsze zasilanie 230V z
    podtrzymaniem oraz wyświetlacz jak w radiobudzikach (chodzi o widoczność
    w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max
    150 zł. Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-27 07:10:53
    Temat: Re: Zegar elektroniczny
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2012, 07:33:50 UTC+1 użytkownik Einstein napisał:
> [...]
    > w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max
    > 150 zł. Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

    AFAIR w sklepach Tchibo takie są.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-02-27 07:58:41
    Temat: Re: Zegar elektroniczny (cyfrowy)
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-02-27 08:10, ZbyszekZ pisze:

    > AFAIR w sklepach Tchibo takie są.

    Witam ponownie
    Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-27 10:07:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Einstein* napisał(-a):

    > Zapomniałem dopisać, że chodzi mi o zegar cyfrowy.

    Raczej zapomniałeś o tym, że to napisałeś :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-02-27 10:16:39
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-02-27 11:07, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Raczej zapomniałeś o tym, że to napisałeś :D

    Jestem dzisiaj zakręcony.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-02-27 13:37:13
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-02-27 07:33, Einstein pisze:
    Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

    Jeśli ma DCF to podtrzymanie raczej niepotrzebne, po powrocie zasilania
    zegar ustawi się jak należy.
    Jeśli chciałbyś taki żeby działał i wyświetlał podczas zaniku napięcia
    to w zestawie z UPS :-)
    Pzdr.

  • 7. Data: 2012-02-27 13:45:28
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Jestem dzisiaj zakręcony.
    >
    > Pozdrawiam

    Einsteinowi można wybaczyć :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-02-27 16:33:18
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2012-02-27 07:33, Einstein wrote:
> [...]
    > w nocy bez konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max
    > 150 zł. Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

    Grundig Sonoclock 760 lub 790 (radiobudziki)
    JVD RB191 (stacja pogodowa)
    JVD RB103
    TFA 60.2505

    --
    mrg

  • 9. Data: 2012-02-28 00:47:32
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Einstein" napisał w wiadomości
> [...]
    > konieczności włączania podświetlenia wyświetlacza). Cena max 150 zł.
    > Allegro oraz sklepy z grubsza przeszukałem i nic.

    Mam coś takiego już 5 lat
    http://allegro.pl/radio-budzik-rds-okazja-i216362251
    4.html

    Radio cyfrowe z RDS zegar ustawia się automatycznie,jasność podswietlania
    regulowana automatycznie zależnie od oświetlenia zewnętrznego(w dzień świeci
    jasno w nocy sam się przyciemnia).Problemów zero.

  • 10. Data: 2012-02-29 14:19:14
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    mk <d...@t...pl> napisał(a):

    >Jeśli ma DCF to podtrzymanie raczej niepotrzebne, po powrocie zasilania
    >zegar ustawi się jak należy.

    To zalezy. Czesc sprzetow ma zdefiniowane godziny w ktorych synchronizuje
    czas (i ktore sa zaszyte w firmware i ktorych nie zmienisz). Np. moj robi to 2x na
    dobe.