    Date: Sun, 30 Oct 2011 20:45:54 +0100
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka zmywarka

    W dniu 2011-10-27 21:15, Olo pisze:
    Miałem 45 cm, moim zdaniem dla rodziny 2+2 przynajmniej dla nas była
    troszkę za mała. Musiałem czasami drobiazgi myć ręcznie, bo za jednym
    wsadem przy zbieraniu cały dzień się nie mieściły. Ale to rzecz gustu.
    Można myć na dwa razy. Poza tym, kupiłem Ardo, w zasadzie żona :) i
    oddałem po miesiącu, naprawa trwała za długo (kolejna) i zabrałem kasę.
    Nikomu tej firmy niestety nie polecę. I moja była strasznie głośna :(
    Oddałem z przyjemnością.