  • Data: 2016-10-03 21:51:26
    Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki.

    > Widze dwie opcje naprawy - obie niepewne ale sprobowac nie szkodzi.
    Też tak myślę, spróbować nie zaszkodzi, zwłaszcza tę pierwszą opcję,
    bo drugą, jako drogą, sobie odpuszczę.

    > Pierwsza opcja to nalac do spluczki szkla wodnego. Oczywscie ustroj w
    > srodku trzeba zdemontowac.
    I tu mam problem, bo nie wiem jak ten środek zdemontować bez uszkodzenia,
    a potem zmontować. Śruby łączące spłuczkę z dołem mam odkręcone.
    Gdybym więc wiedziała jak zrobić demontaż środka, to z położeniem
    spłuczki na bok nie byłoby problemu. Czy gdzieś w Internecie jest instrukcja
    jak zrobić taki demontaż/montaż? (Spłuczka do kompaktu Nova Top Pico Koło)

    > Pojdzie tego sporo bo trzeba zalac po same brzegi i zostawic na noc albo
    > jeszcze dluzej. Pozniej wylac i dobrze wysuszyc.
    Czytałam, że szkło wodne nie jest drogie, nie wiem tylko jak spowodować
    żeby to szkło wodne nie wyciekło zanim zacznie sklejać i ewentualnie
    w co je zbierać, a także gdzie potem wylać. Nie wiem bowiem z czym
    wchodzi w reakcje.

    A przed przeczytaniem odpowiedzi, wyobrażałam sobie, że takie pęknięcie
    wystarczy posmarować odpowiednim klejem i po krótszym albo dłuższym
    czasie zacznie się sklejać. W końcu różne kleje są zalecane do klejenia
    w sytuacji gdy nie da się sklejanej części położyć. Ale to takie moje
    wyobrażenia. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa