    From: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaka żywica epoksydowa?
    Date: Tue, 4 Oct 2016 09:52:14 +0200

    W dniu 04.10.2016 o 08:02, Ewa pisze:
    > Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
    > użycia żywicy. Rzeczywiście trochę skomplikowane.
    > Zostawię to sobie jako trzecie podejście.
    > Zacznę od kropelki.

    Szkoda czasu

    > Jeśli nie zadziała, spróbuję ze szkłem wodnym. Tutaj
    > widzę taki problem, że przy pustej spłuczce nie będę
    > miała możliwości zapobieżenia wylewania się szkła
    > do miski.

    Szklo wodne jest duze bardziej lepkie niz woda wiec nie powinno wyplywac
    przez waska szczeline. Jesli jednak chcesz temu zapobiec to mozesz
    szczeline po stronie zewnetrznej zakleic tasma klejaca lub zalac woskiem
    ze swieczki

    Pamietaj zeby zalac szklem cala splucze, zalanie samego pekniecia nic
    nie da. Chodzi o to zeby szklo zaimpregnowalo cale wnetrze porowatej
    ceramiki. Operacje warto powtorzyc, czyli impregnowac raz przez noc,
    wysuszyc, zalac znowu i zostawic na noc, wysuszyc.

    Ponadto może się także wylewać przez

    Mysle, ze watpie...