    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki jest pobór prądu
    Date: Mon, 08 Mar 2010 00:54:12 +0100

    On 2010-03-08 00:14, Andrzej Lawa wrote:
    > No, stały to on niekoniecznie będzie, zwłaszcza jak będzie prawdziwy
    > transformator.

    Dla tego napisalem to w cudzyslowiu.

    > Sek w tym, że władzuchnie nie zależy na tym, żeby owieczki byłby zbyt
    > inteligentne :-(

    BTW - wpadl do mnie dzisiaj sasiad (ostatnie lata studiow albo juz
    absolwent, ale czego to nie wiem) - bo podlaczyl zyrandol i mu nie
    swieci. Jako ze nie mlody kumaty, to mu jego ojciec przez telefon
    tlumaczyl...

    Zachodze do niego - a tu przewod z zyrandola do kostki przykrecony, ale
    jakos tak ciekawie, bo tylko jeden ten smieszny kabelek, a drugi sobie
    powiewa. Na pytanie o powod nieprzykrecenia drugiego uslyszalem, ze
    "przeciez moj zyrandol ma tylko jedna zarowke". Zeby bylo ciekawiej -
    facet grzebal w tej kostce jakimis odpustowymi narzedziami, a o
    probniku/neonowce uslyszal dopiero jak dostal za to opierdziel
    (bezpiecznikow nie wylaczyl, a bez zyrandola, nie wiedzial, czy
    wylacznik na scianie jest w pozycji "on", czy "off"). Swoja druga -
    probnik, kory dostal w prezencie bardzo go zafascynowal - pozniej
    sprawdzil wszystkie gniazdka w mieszkaniu, czy w nich "jest prad"...

    Pozdro

    Maseł