    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki jest pobór prądu
    Date: Tue, 9 Mar 2010 18:59:10 +0100

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4b95734b$1@news.home.net.pl...

    > Coś mi ne pasuje, zajrzę do książek pod koniec tygodnia, bądź przećwiczę w
    > praktyce i dam odpowiedź.

    Ale daj im mniesze napięcie, bo szkoda żarówki...
    ...chociaż najlepiej zapada w pamięci błysk, smród i tym podobne efekty :)

    Mi przy budowie wzmacniacza dużej mocy zapadł w pamięci bezpiecznik topikowy
    który po wzbudzeniu się wzmacniacza zabłysnął i świecił chwilę jak
    jażeniówka :)
    A z kolei powielacz do zimnego zapłonu długich jażeniówek skutkuje
    lądowaniem na pobliskim fotelu, kiedy szukając czemu nie zaświeciło się
    dotknęłem nie rozładowanych kondensatorów.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez