  • Data: 2010-04-21 16:49:32
    Temat: Re: Jaki klej do akrylu?
    Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    obudowe. Niestety przy niewielkim
    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chce zamontowac obudowe do wanny akrylowej - obudowa (tez akrylowa)
    > kupiona w komplecie z wanna. Na wannie od spodu byly przyklejone
    > zatrzaski, do ktorych wciska sie
    > same. Jaki klej zastosowac do tego? Dodam ze powierzchnia do ktorej
    > przyklejone sa zatraski jest chropowata o szarym odcieniu (jak to
    > spodnia czesc wanny akrylowej).
    >
    > Bede wdzieczny za info
    >
    > pozdrawima
    Ja używam do podobnych spraw klejów montażowych. Kupuję w Castoramie-
    wygląda to jak dwie plastikowe strzykawki o połączonych tłoczkach. W każdej
    strzykawce jeden składnik. Tych klejów jest kilka typów- do klejenia różnych
    materiałów. Jeszcze się nie zawiodłem- Poxipole, Distale nie są z nimi
    porównywalne

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
    siebie
    Leopold Staff