  • 1. Data: 2010-03-05 19:59:03
    Temat: Jaki pobór pradu
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Mam zamontowanych 8 halogenów 50W każdy,które są podłączone pod
    zasilacz 24V.Jak obliczyć jaki jest pobór prądu tych halogenów?

  • 2. Data: 2010-03-05 20:05:32
    Temat: Re: Jaki pobór pradu
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jeden halogen bedzie zarl ok 2A przy 24V i mocy 50W

    lacznie 16A

  • 3. Data: 2010-03-05 20:08:23
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 11:59:03 -0800 (PST), maniek napisał(a):

    > Mam zamontowanych 8 halogenów 50W każdy,które są podłączone pod
    > zasilacz 24V.Jak obliczyć jaki jest pobór prądu tych halogenów?

    400W / 24V = 16,6 A po wtórnym uzwojeniu, pomnóż przez dobroć zasilacza i będziesz
    miał moc po pierwotnej stronie.

  • 4. Data: 2010-03-05 20:30:21
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > pomnóż przez dobroć
    > zasilacza i będziesz miał moc po pierwotnej stronie.

    Toś mu poradził... myślisz, że jak człowiek pyta, jak policzyć prąd,
    to wie co to jest dobroć zasilacza i ile ona wynosi?

    J.

  • 5. Data: 2010-03-05 20:31:28
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

    > to wie co to jest dobroć zasilacza i ile ona wynosi?

    Swoją drogą... tak szczerze mówiąc, co to jest dobroć zasilacza, to
    ja też nie wiem. Słyszałem jedynie o sprawności ;-)

    J.

  • 6. Data: 2010-03-05 20:32:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > 400W / 24V = 16,6 A po wtórnym uzwojeniu, pomnóż przez dobroć zasilacza i
    > będziesz miał moc po pierwotnej stronie.

    Co to jest dobroc zasilacza?

  • 7. Data: 2010-03-05 20:34:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Swoją drogą... tak szczerze mówiąc, co to jest dobroć zasilacza, to ja też
    > nie wiem. Słyszałem jedynie o sprawności ;-)

    Moze chodzilo mu o dobroc uzwojenia pierwotnego? Tylko czemu mnozyc?

  • 8. Data: 2010-03-05 20:50:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 21:32:52 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest dobroc zasilacza?

    Chodziło o sprawność, pomylić się nie można ?

  • 9. Data: 2010-03-05 20:55:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 21:34:33 +0100, Ghost napisał(a):

    > Moze chodzilo mu o dobroc uzwojenia pierwotnego? Tylko czemu mnozyc?

    Jeżeli na wyjściu zasilacza mamy 400W to jaka energia musi być dostarczona
    na wejście ?

  • 10. Data: 2010-03-05 21:06:37
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 5 Mar 2010 21:50:38 +0100, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Chodziło o sprawność, pomylić się nie można ?

    no to jesczez druga poprawka, bo liczac od strony wtornej powinno sie
    DZIELIC przez sprawnosc zasilacza a nie mnozyc - mnozysz jak idziesz
    od strony pierwotnej :)

    pozdarwiam,
    cyb