  • 11. Data: 2010-03-05 21:45:47
    Temat: Re: Jaki pobór pradu
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > Mam zamontowanych 8 halogenów 50W każdy,które są podłączone pod
    > zasilacz 24V.Jak obliczyć jaki jest pobór prądu tych halogenów?

    Zadanie jest banalne; pobor pradu tych halogenow o wspolnej mocy 400W bedzie
    prawie identyczny z poborem pradu innego odbiornika z tym, ze tu wejda jeszcze
    straty na samym zasilaczu. Te moge oszacowac na okolo 10-12 procent zatem
    sumarytczna moc, ktora zestaw bedzie pobieral z sieci wyniesie okolo 450 W.
    Czyli za godzine te halogeny "wypala" Ci okolo 0.45 kWh energii...
    Pzdr
    Tornad

  • 12. Data: 2010-03-05 21:52:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Co to jest dobroc zasilacza?

    To odwrotnośc złości ;)

  • 13. Data: 2010-03-06 07:14:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli na wyjściu zasilacza mamy 400W to jaka energia musi być dostarczona
    > na wejście ?

    Dobrocia go?

  • 14. Data: 2010-03-06 07:14:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Chodziło o sprawność, pomylić się nie można ?

    Nie. Usenet nie wybacza.