  • Data: 2010-12-29 00:26:44
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-29 01:03, Ikselka pisze:

    > No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
    > priorytet.
    > A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,
    > co ludzie...?

    Ja tylko próbuję ją przekonać do niepopełnienia błędu.

    Bo raz że Ewa jednak ma ochotę uganiać się za ramką, bo klejenie jej
    będzie procesem droższym i wymagającym dużo więcej zachodu niż wymiana.

    Skleić to dobrze to będzie problem - polecane tu już kleje
    cyjanoakrylowe (czyli kropelka i inne takie super-gluty) to złe kleje do
    tego rodzaju plastiku. Kleją słabo (a powierzchnia klejenia pewnie
    będzie tam niewielka), potem to pęknie i tablica zgubiona.

    Są firmy które profesjonalnie robią takie rzeczy - trzeba szukać pod
    hasłem "spawanie plastiku", ale tam to jest jakaś mocno zaawansowana
    chemia i procesy klejenia na gorąco. Wtedy to trzyma jak przed klejeniem.

    Jak komuś zwisa co ludzie, to tym bardziej należy zrobić dwie dziurki w
    tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
    tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak
    łatwo.

    W ogóle te ramki to jakiś chory pomysł. Tablice wymienia się raz na
    kilka lat, a ramka to twór taki jakby co najmniej każdego dnia po
    zaparkowaniu każdy zabierał te tablice do domu :)