  • Data: 2020-01-20 22:05:33
    Temat: Re: Jest problem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 06:16:05 UTC-6 użytkownik Kris napisał:
    > Mam 5000m2 działkę.
    > Urodzajny czarnoziem. Co na tym posadzić żeby zarobić.
    > Coś na 5 lat bo na dzisiaj nic na stałego(farma FV np) tam nie mogę robić a za 5
    lat juz ograniczeń nie będę miał.

    Brzoze energetyczna.
    Czy podobne talatajstwo.
    Sadzi sie latwo. Ale ona lubi wode. Jak masz sucho to slabo bedzie rosnac.

    Potem relatywnie latwo sie zbiera i mozna przerobic na brykiety.

    Alternatywnie kartofle. Ogarniac bardzo nie trzeba. Ale zeby ogarnac trzeba traktor,
    sadzarke a potem zebrac. Ale mysle ze jak znajdziesz kogos ze sprzetem to pozyczy.
    Kartofle mozna relatywnie latwo sprzedac. Dobrze sie przechowuja.

    Ale jak nie masz nic to raczej wiele w 5 lat nie urzezbisz. Oddaj komus w dzierzawe
    na te 5 lat. Tylko najpierw przypilnuj kamieni granicznych i wpisz ze jak lolek je
    wyora to pokryje koszta.

    U mnie oddaje sie w dzierzawe "za podatek". Doplate bierze ten co uprawia i z tego
    placi podatek.
    Wlasciciel ma pozytek z niezdegenerowanej ziemi.

    Ale trza oddac zaufanemu, bo ciaprok moze wyrzadzic sporo szkody...