  • Data: 2020-01-22 18:55:10
    Temat: Re: Jest problem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli ja geniusz to ty głupszy od młotka jesteś. Niedawno agitowales
    > do oszczędzania wody ale nie potrafiles napisać jak sam ją
    > oszczędzasz. Jak wymrze powojenny wyż demograficzny i echo tego wyżu
    > to przy ujemnym przyroscie naturalnym wolnych mieszkań przybędzie
    > czy ubędzie? Prognozy dla Wielkiej płyty są pozytywne, ma jeszcze
    > wytrzymać minimum 75 lat.

    To ze niczego nie zrozumiałes to nie moja wina.
    Nie pytałes mnie osobiście jak oszczedzam. Podważałes ogólnie sens
    oszczedzania, argumentujac ze wody jest w chuj i jeszcze troche.
    Kiedy dostałes troche wiedzy ze nie chodzi o wode w ogole tylko o wode
    zdatna do uztku do picia etc wpadłes na genialny pomysł zeby odsalac wode
    z morz. Potem dostałes info ze to jest bardzo energochłonne ale chyba juz
    dalsza dyskusje zarzuciłes...

    Co do mieszkań - byc moze za 50 lat rzeczywiście bedzie ich za duzo, na
    dzis na pewno brakuje dlatego 100 tysiecy mieszkań rocznie sie srednio
    oddaje i jakos sa chetni na ich zakup.
    Ale ty opierasz swoje załozenie ze jak Polaków za 50 lat bedzie mniej niz
    teraz to nie bedzie potrzeba mieszkań. Nie rozumiesz tylko (albo
    wypierasz) ze jak Polaków bedzie mniej to osiedli sie tutaj ktos inny
    wypełniajac luke. Juz masz od groma Ukrainców, coraz wiecej mieszkanców
    Azji etc.
    Reasumujac - przestań pierdolic :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."