  • Data: 2020-01-23 13:12:57
    Temat: Re: Jest problem
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 13:16:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Mam 5000m2 działkę.
    > Urodzajny czarnoziem. Co na tym posadzić żeby zarobić.
    > Coś na 5 lat bo na dzisiaj nic na stałego(farma FV np) tam nie mogę robić
    > a za 5 lat juz ograniczeń nie będę miał.

    Teraz wegetarianizm szturmuje Polskę, jak to jest faktycznie dobra gleba
    to ja bym tam jakieś warzywa rzucił, może nawet pod symboliczną folią.
    Co do szczegółów to nie wiem jakie konkretnie ale ostatnio widzę sporo
    szparagów w ziemi. Ewentualnie dopytać jakiegoś roślinojada i zobaczyć ceny.
    Aha sprawdź może pietruszka jeszcze jest droga, bo ostatnio była droższa
    od kiełbasy :P

    L.