  • Data: 2020-01-22 20:17:56
    Temat: Re: Jest problem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 stycznia 2020 11:55:48 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Zenek napisał wyrażnie, ze teraz równiez nie brakuje...

    I to tez jest racja.
    Na rynku jest sporo dostepnych nieruchomosci. Tyle ze ceny ich sa takie ze oplaci sie
    budowac dla siebie.
    Do tego jest tez sporo niezamieszkanych nieruchomosci.
    Z mojej wioski (gorny slask) moge wymienic ze 4-5 domow ktore albo juz sa puste albo
    niebawem beda puste. I to nie rudery. Moze nie cud miod malina domki ale do
    zamieszkania.

    No i jak pisalem i jak Zenek pisal, brakuje w miastach, dostepne sa na rubiezach czy
    na wsi. Tyle ze ci co z miast sie na wies przenosza to w byle kostce prl-owskiej
    mieszkac nie chca. Wola wybudowac.

    Wiec z jednej strony nieruchomosci nam nie brakuje ale jednak sie buduje. Czy to
    zasadne czy rozrzutne, nie mnie oceniac. Moze w tym jest nieporozumienie? Domy sa ale
    nikt ich nie chce bo cena jaka jest taka jest i lepiej budowac drugie i czekac az
    cena spadnie albo samo sie z ziemia zrowna?