  • 11. Data: 2023-05-04 19:59:21
    Temat: Re: Jest tu ktoś?
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Chyba mało bystry jestem, bo nie rozumiem aluzji. Czy mogę prosić o
    > koło ratunkowe?

    W 1939 mieliśmy gwarancje Francji, że pomogą nam uporać się z Niemcami,
    no nie zdążyli.
    Czy teraz pomogą nam z Rosją? Bo nam się tu powoli wojna szykuje. A z
    tego co czytam i widzę, to oni by chętnie jednak z ruskimi się dogadali.
    Jak to wygląda tam na miejscu?

  • 12. Data: 2023-05-04 21:30:36
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    On Thu, 4 May 2023 19:59 nadir <n...@h...org> wrote:
    > Czy teraz pomogą nam z Rosją? Bo nam się tu powoli wojna szykuje. A z
    > tego co czytam i widzę, to oni by chętnie jednak z ruskimi się
    > dogadali. Jak to wygląda tam na miejscu?

    Ach, o to chodziło... Nie skojarzyłem, bo tutaj to już absolutnie nie
    jest żaden temat. Jakoś wyszło z mody.

    Coś tam czasem w mediach ktoś mimochodem wspomni o jakiejś wojnie tam
    daleko na wschodzie, ale to w zasadzie nas nie dotyczy. Poza tym, daliby
    już sobie spokój, warzywa znów podrożały, panie kto to widział. A tak w
    ogóle, to czy to już nie załatwiony temat? Po co w Europie tyle państw.

    Mateusz

    --
    Bo sojusz wielkich, to nie zmowa,
    To przyszłość świata, wolność, ład

  • 13. Data: 2023-05-04 22:09:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u30roc$sn2$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    > Czy teraz pomogą nam z Rosją? Bo nam się tu powoli wojna szykuje.
    > A z tego co czytam i widzę, to oni by chętnie jednak z ruskimi się
    > dogadali.

    toż to rusofile do szpiku kości ;)

    --
    za młody żeby kraść
    za stary żeby programować

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 14. Data: 2023-05-04 22:23:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2023 o 19:59, nadir pisze:

> [...]
    > Czy teraz pomogą nam z Rosją? Bo nam się tu powoli wojna szykuje. A z
    > tego co czytam i widzę, to oni by chętnie jednak z ruskimi się dogadali.

    Ależejak? Żabojady uciekajo do Rosji. Rosja to fajny kraj :)

    https://tvn24.pl/pomorze/grzechotki-francuz-staranow
    al-szlaban-na-przejsciu-granicznym-bo-chcial-usilnie
    -dostac-sie-do-rosji-nagranie-7064273
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-05-04 22:57:40
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    On Thu, 4 May 2023 22:23 LordBluzg wrote:
    > Ależejak? Żabojady uciekajo do Rosji. Rosja to fajny kraj :)

    Nie generalizowałbym, ale faktycznie występuje jakiś dziwny sentyment
    do sowieckiej nacji wśród części lewackiego społeczeństwa. Takich osób
    jest statystycznie niewiele, ale istnieją - sam kilku znam. To ludzie,
    którzy nigdy nie byli na wschodzie i postrzegają Rosję w jakiś
    patologicznie wyidealizowany sposób. Symbolizm Gerarda Depardieu też
    nie pomaga w tej kwestii, choć jego emigracja jest akurat zrozumiała i
    wysoce racjonalna, ale plebsowi tego nie wytłumaczysz.

    Mateusz

  • 16. Data: 2023-05-04 23:38:13
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 17:21, Janusz pisze:

    > A to nie jest ten serwer anonimujący? jeśli tak to nie wszystkie serwery
    > biorą z niego posty bo traktują go jak spam, całe szczęście chmurka już
    > chyba go nie filtruje i posty widać :)
    >
    > A postów tutaj swoją drogą coraz mniej.
    >
    > Postęp :( zostaliśmy ostatnimi Mohikanami.

    To nie postęp, ale ustęp. Po prostu kloaka, jaką tu uskuteczniają
    niektórzy. Nie dziwota, że normalni ludzie przestają się udzielać, a
    kolejne serwery się zwijają, bo przecież nikt nie będzie utrzymywał
    serwerów, dokładając do interesu tylko po to, aby jakaś banda przygłupów
    mogła się obrzucać "mięsem".

  • 17. Data: 2023-05-05 00:21:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 May 2023 19:59:21 +0200, nadir napisał(a):

    > W 1939 mieliśmy gwarancje Francji, że pomogą nam uporać się z Niemcami,
    > no nie zdążyli.
    > (...)

    No przecież pomogli ;)
    Np w Marsylii w 1940 "zatroszczyli się" o polskie okręty.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2023-05-05 09:07:11
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 04.05.2023 o 19:08, nadir pisze:

    > Co tam we Francji?
    > Przyjdą nam z pomocą jak w 1939 czy nie przyjdą?;)

    A ty niby nie wiesz że najlepiej to siedzieć na dupie i nie pobrzękiwać
    szabelką, zwłaszcza gdy nie ma się tej szabelki tylko próbuje potrząsać
    cudzą?

  • 19. Data: 2023-05-05 10:51:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2023 o 23:38 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > To nie postęp, ale ustęp. Po prostu kloaka, jaką tu uskuteczniają
    > niektórzy.

    Obrażanie się na cały świat niczego nie zmieni.
    Ignoruj niektórych, nie reaguj na zaczepki, pisz tam gdzie masz coś do
    wniesienia w temacie.

    TG

  • 20. Data: 2023-05-05 11:05:18
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Mateusz Viste w news:20230504191847.295c2a85@mateusz.lan
    [......]
    > Chyba mało bystry jestem, bo nie rozumiem aluzji. Czy mogę prosić o
    > koło ratunkowe?
    > Mateusz

    tak. chociazby (nawet najgorszy) podrecznik do hist. w [tu wpisac cos
    wyzszego od podstawowki] :)