  • Data: 2019-03-14 19:50:36
    Temat: Re: Jeszcze o oświetleniu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2019 o 19:47 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Dla wyjaśnienia, najbardziej lubię zwykłe, świecące ciepłym światłem
    > żarówki.

    Ja mam pierdolca na punkcie światła i to takiego, że przestałem chodzić do
    Biedronki na mojej wsi gdy ją wyremontowali wg nowego wzorca. Te nowe
    biedronki mają takie oświetlenie, że dostaję w nich prawie ataku paniki i
    muszę spie...ać jak mysz przed kotem.
    Ale do meritum, po miesiącach prób i testów wyszło mi, że optymalne ledy
    dla mnie to takie o temp. 3000k, kącie świecenia 110-120st w oprawie GU10
    o mocy 4-5W. Każde inne to irytacja, marka zupełnie bez znaczenia.
    Pozmieniałem nawet ilość oczek w suficie aby dostosować jasność w
    pomieszczeniu do powyższych parametrów...

    TG