    Date: Thu, 17 Jul 2014 00:18:29 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    <lq5fej$dcf$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <lq5n0h$c42$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <lq60bp$mu$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <53c6dc3d$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2014-07-16 23:32, Budyń pisze:
    > W dniu środa, 16 lipca 2014 22:10:39 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    >
    > zarzuciles mi kilkukrotnie wypisywanie rzeczy niezgodnych z kk - i na razie nie
    podales gdzie ja to pisalem, ani sie z tego nie wycofales.
    > Albo sie traktujemy powaznie albo nie - puki tego nie wyjasnisz walisz z daleka
    alawizmem, w wiesz jak nalezy ten sposób dyskusji traktowac.

    O! Budyniowi się nagle zawalił wyimaginowany świat wartości, ale
    przyznać się do błędu nie potrafi. Dlatego dla zamydlenia oczu zaczyna
    temat zastępczy.
    Później będziesz wypisywał w innych wątkach "że Ci zarzuciłem pisanie
    bzdur na temat dowodów na istnienie cudów w postaci świetnie zachowanych
    ciał świętych"?
    Chłopie ile razy można Ci tłumaczyć to samo w kółko?
    Poza tym skończ z tym "alawizmem", bo widać, że nawet nie wiesz co to
    znaczy.
    Chcesz podyskutować jeszcze na temat tego co Ci zarzucałem to zadaj to
    pytanie pod moimi zarzutami, a tutaj się ustosunkuj do Ojca Pio, którego
    ciało tak świetnie się zachowało i jest wg Ciebie dowodem na istnienie
    cudów.