  • 511. Data: 2014-07-11 12:16:43
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:lpod75$39p$2@dont-email.me...
    > nie cenzuruje ale chce. Chociażby ostatni przykład Gogota picnic.
    > Hierarchowie kościoła chcieli zakazać wystawiania.

    w ramach wolnosci słowa nie mozna mówic wszystkiego, to jest proste i
    akceptowalne -no chyba ze chodzi o kk.
    Katolikow kopac i obrazac wolno, akurat tu zadnych ograniczen nie ma...

    b.

  • 512. Data: 2014-07-11 12:19:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 12:16:43 +0200 osobnik zwany Budyń napisał:

    > w ramach wolnosci słowa nie mozna mówic wszystkiego, to jest proste i
    > akceptowalne -no chyba ze chodzi o kk. Katolikow kopac i obrazac wolno,
    > akurat tu zadnych ograniczen nie ma...

    można. tylko trzeba ponosić tego konsekwencje.
    Mylisz odpowiedzialność z cenzurą prewencyjną.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 513. Data: 2014-07-11 12:23:18
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-11 12:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Nawoływanie do dyskryminacji osób o innej orientacji, narzucania innym
    > przemocą własnych wątpliwych standardów moralnych, nawoływanie do
    > łamania prawa oraz nawoływanie do narażania ludzi na utratę zdrowia lub
    > życia z powodu traktowania tych ludzi jako pozbawionego osobistych praw
    > inkubatora rozpłodowego nie jest nawoływaniem do bycia dobrym.

    obawiam się, że ergie tego nie zrozumie. nie jest w stanie. patrzenie
    przez zakurzonego bulaja znacznie go organicza.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 514. Data: 2014-07-11 12:36:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 12:10, masti pisze:

    > nie cenzuruje ale chce. Chociażby ostatni przykład Gogota picnic.
    > Hierarchowie kościoła chcieli zakazać wystawiania.

    Nie znam tego przedstawienia. To pewnie zle. Z tego co slysze to narusza
    uczucia religijne wiekszosci, a ta ma prawo do wlasnej oceny. Juz tu
    pisalem, niech pojada do muzulmanow skoro tacy odwazni. Nie widzisz roznicy?

    Pozdro.. TK

  • 515. Data: 2014-07-11 12:38:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    > życia z powodu traktowania tych ludzi jako pozbawionego osobistych praw
    > inkubatora rozpłodowego nie jest nawoływaniem do bycia dobrym.

    Klamiesz

  • 516. Data: 2014-07-11 12:42:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > nie cenzuruje ale chce. Chociażby ostatni przykład Gogota picnic.
    > Hierarchowie kościoła chcieli zakazać wystawiania.

    Jeśli chodzi o rzeczywistą cenzurę a nie chcenie to jak dotąd "wygrywa" film
    "witajcie w życiu" o Amway - czy ktokolwiek kto broni "Golgoty Piknik"
    bronił tamtego filmu?

    Druga sprawa: Głośna tzw. "wystawa antyaborcyjna" która sobie jeździła od
    miasta do miasta i gdzieniegdzie zabraniano jej postawienia. Czy ktoś wtedy
    jej bronił w ramach walki o wolność wypowiedzi?

    Nie widziałem na żywo ani tego przedstawienia ani rzeczonej wystawy chodzi
    mi tylko o ustalenie faktu czy tzw. polskim ateistom chodzi o wolność
    wypowiedzi dla wszystkich czy tylko dla nich :-)

    A tak po prostu (po ludzku) to ja uważam że pewnych rzeczy się nie robi
    niezależnie od tego czy prawo ich zabrania czy nie - bo jak to mówią "można
    być chamem ale trzeba mieć takt!". Tak samo jak nie pali się w obecności
    osób którym to przeszkadza, nie przeklina w obecności osób które to razi,
    czy też w przysłowiowym domu powieszonego nie mówi o sznurku. Tak po prostu
    :-)

    Samorealizacja jako artysta nie wymaga obrazy niczyich uczuć niezależnie od
    tego czy się te uczucia podziela czy nie. Natomiast samorealizacja jako cham
    skupia się tylko na tym. Smutne jest że dorośli ludzie w ogóle o takich
    rzeczach dyskutują. Dżentelmeni by to po prostu zignorowali.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 517. Data: 2014-07-11 12:51:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    logiki też zakażesz?

  • 518. Data: 2014-07-11 12:51:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > powodu traktowania tych ludzi jako pozbawionego osobistych praw inkubatora
    > rozpłodowego nie jest nawoływaniem do bycia dobrym.

    Jak zwykle nie zrozumiałeś nic a piszesz. Najwyraźniej inaczej rozumiemy
    sformułowanie "nawoływanie do bycia dobrym". Skoro według Ciebie to oznacza
    dyskryminację, łamanie prawa itd. to znaczy że jesteś idiotą. Tylko tyle.

    Nie wypowiadaj się na temat doktryny wyznań chrześcijańskich, ani żadnych
    innych których nie rozumiesz. Jeśli ktoś Ci wmówił że kościół katolicki
    nawołuje do nietolerancji to Cię po prostu okłamał a ty uwierzyłeś jak
    dziecko. Wystarczy poznać absolutne podstawy by wiedzieć że nadrzędnym
    przykazaniem jest przykazanie miłości bliźniego. Jeśli miłość bliźniego
    rozumiesz jako dyskryminację - to jak wyżej - jesteś idiotą. Tylko tyle.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 519. Data: 2014-07-11 12:53:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 12:42:39 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > od miasta do miasta i gdzieniegdzie zabraniano jej postawienia. Czy ktoś
    > wtedy jej bronił w ramach walki o wolność wypowiedzi?

    czy ten kto oburza sie na pokazanie przez dr. Dębskiego zdjęć płodu ze
    sprawy dr. Chazana oburzał się na takie zdjęcia na "wystawach
    aborcyjnych"?

    > Nie widziałem na żywo ani tego przedstawienia ani rzeczonej wystawy
    > chodzi mi tylko o ustalenie faktu czy tzw. polskim ateistom chodzi o
    > wolność wypowiedzi dla wszystkich czy tylko dla nich :-)

    a co mają ateiści do tego przedstawienia?

  • 520. Data: 2014-07-11 12:53:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.07.14 12:23, ikka pisze:

    > obawiam się, że ergie tego nie zrozumie. nie jest w stanie. patrzenie
    > przez zakurzonego bulaja znacznie go organicza.

    Nie powiem, fajnie piszesz, ale czy coś/ktoś w tym pisaniu nie pozwala
    Ci na używanie dużych liter na początku zdania i po kropce, jak Pan Bóg
    przykazał w polskiej pisowni, nomen omen? No, chyba że nie tyle Pan Bóg,
    co pani od polskiego nie przykazała Ci tego ongiś.

    I przy okazji spytam tak z ciekawości - Ciebie, nie Ergiego, bo widzę,
    żeś zorientowana - Ergie to wodniak? Tylko nie wiem, czy na arce były
    bulaje...

    --
    collie