  • 571. Data: 2014-07-11 22:56:38
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell>

    właśnie odmówiłes im prawa przyjechania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 572. Data: 2014-07-11 23:03:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 22:56, masti pisze:

    > właśnie odmówiłes im prawa przyjechania

    Wyrazilem swoje odczucia, a nie odmawiam przawa przyjechania. Ty
    manipulujesz nie cytujac calosci.
    Wypisuje sie zatem z Twojej zabawy, bo zdaje sie, ze przestajemy
    traktowac sie powaznie. Wybacz mam ciekawsze zajecia jak dziecinne
    przepychanie sie slowkami.

    Co z reklamami w miastach?

    Pozdro.. TK

  • 573. Data: 2014-07-11 23:14:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:03:39 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

> [...]
    > Wypisuje sie zatem z Twojej zabawy, bo zdaje sie, ze przestajemy
    > traktowac sie powaznie. Wybacz mam ciekawsze zajecia jak dziecinne

    i dlatego wypisujesz elaboraty manipulujc cytatami? Dobranoc

  • 574. Data: 2014-07-11 23:19:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 22:53, ikka pisze:

    > co za brednie. ateizm nie wyklucza duchowości. religia nie ma na nią
    > wyłączności. jak dla mnie możesz sobie wierzyć nawet w jednorożce, ale
    > twierdzenie, że wierzący ma lepiej od niewierzącego to tak jak
    > powiedzieć, że pijany jest szczęśliwszy od trzeźwego :)

    Mi to wisi co Ty tam sobie uwazasz. Nie oceniam tego, bo szanuje Twoj
    poglad, a przede wszystkim Ciebie. Piszac: "co za brednie" dajesz
    przyklad niezwyklej, przypisywanej sobie tolerancji dla innych i ich
    przekonan. A Ci powiem cos o Twojej tolerancji - krotkie BULLSHIT.

    > co do całej reszty - prezentujesz postawę - nic nie widzę, nic nie
    > słyszę, nic nie rozumiem, nic nie wiem. a rzecz rozbija się nie o
    > religię tylko o zakres wolności.

    Dla Ciebie moze i tak, a mowa w tym konkretnym akapicie byla o zaufaniu
    do "bajki dla doroslych".

    > i tak się akurat pechowo składa, że
    > środowiska próbujące tę wolność ograniczyć to środowiska katolickie.

    I tak sie pechowo akurat sklada, ze pomylilas watki, bo nie o tym byla
    mowa. No przykro mi naprawde. Nie przeszkadza Ci to jak widze w
    prowadzeniu krucjaty i pisania o tym o co nikt nie pyta. Powinnas zostac
    politykiem. Oni tez przy byle okazji wciskaja to o co nikt nie pyta.

    blablabla...

    TK

  • 575. Data: 2014-07-11 23:24:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 23:14, masti pisze:

    > i dlatego wypisujesz elaboraty manipulujc cytatami? Dobranoc

    No jasne. hehe

    Co z reklamami? Przeszkadzaja czy nie? :-)

    Pozdro.. TK

  • 576. Data: 2014-07-11 23:25:01
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-11 12:53, collie pisze:

    > Nie powiem, fajnie piszesz, ale czy coś/ktoś w tym pisaniu nie pozwala
    > Ci na używanie dużych liter na początku zdania i po kropce, jak Pan Bóg

    co ty z tym bogiem? nie mam (jeszcze) urojeń, mnie niczego nie przykazywał.
    jak to Lem powiedział - "twórcę poznajemy przez jego dzieło. w moim
    odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę myśleć, że nikt
    go nie stworzył"
    :)

    > przykazał w polskiej pisowni, nomen omen? No, chyba że nie tyle Pan Bóg,
    > co pani od polskiego nie przykazała Ci tego ongiś.

    czep się czegoś/kogoś innego. my tu o poważnych sprawach :)

    > I przy okazji spytam tak z ciekawości - Ciebie, nie Ergiego, bo widzę,
    > żeś zorientowana - Ergie to wodniak? Tylko nie wiem, czy na arce były
    > bulaje...

    nie wiem, poszperaj w legendach o manu, podobno ryba temu praojcowi
    ludzkości dała dokładne wskazówki, jak zbudować statek :)
    co do ergiego - cóż, znacznie łatwiej ludzi ogłupić niż przekonać, że
    zostali ogłupieni.
    trzeba mu wybaczyć ignorancję - po chrześcijańsku :)

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.

  • 577. Data: 2014-07-11 23:26:23
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-11 23:19, Maniek4 pisze:

    > blablabla...

    gorzej niż z dzieckiem :)

  • 578. Data: 2014-07-11 23:30:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 23:24:46 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Co z reklamami? Przeszkadzaja czy nie? :-)

    no tak. argumenciki padły to zmieniamy temat.

  • 579. Data: 2014-07-11 23:31:20
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2014-07-11 23:30, masti pisze:

    > no tak. argumenciki padły to zmieniamy temat.

    jeszcze walczy, poczekaj na blablabla :)

  • 580. Data: 2014-07-11 23:38:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 23:30, masti pisze:

    > no tak. argumenciki padły to zmieniamy temat.

    Argumenciki na co?

    Zadalem pytanie po raz kolejny, bo jestem ciekaw, czy masz z nimi
    problem skoro krzyze w miescie Ci przeszkadzaja, a Ty zwyczajnie unikasz.

    Pozdro.. TK