    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: KIERBUD - Umowa - stawka
    Date: Sun, 19 Apr 2009 22:52:05 +0200

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:gsfh0v$oih$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Zwłąszcza inwestorze, który ponosi największą winę zmieniającym projekt
    > domu często powiększając powierzchnię użytkową, zmieniającym materiały
    > budowlane, sposób ogrzewania, skończywszy na stosowaniu kiepskiego paliwa
    > i nieumiejętności ustawienia parametó spalania, czego przykładem może być
    > choćby wczorajsza moja interwencja.

    Nie nie. Nam nie chodzi o to ale o fakt, że kierbut ma zwykle wszystko
    gdzieś. Raz źle przypilnuje fundamenty, później powie, że dom osiada, raz
    nie dopilnuje ociepleń i zrobią tak, że wieje, raz źle zrobią ocieplenie
    poddasza, a kierownik ma to gdzieś.
    Zmiana budulca jeżeli ma podobną nośność nic nie wnosi.
    Nawet gdyby zmienić budulec na beton to dobrze ocieplony byłby ciepły ale
    głównie fuszerki przy najleprzym materiale robia problemy.
    Wszystko przez zaniedbanie kierbuda lub jego niewiedzę.
    Okazuje się, że prywatni inwestorzy po pikerwszej budowie mają więcej
    zdrowego rozsądku przy kolejnej budowie niż oni wszyscy.
    To jest rozpaczliwa sytuacja.