  • Data: 2011-09-06 05:59:59
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jeszcze jedno, siatkę zatapiaj a nie zaszpachlowywuj tz. warstwa szpachlu
    > potem w mokry szpachel siatka i na to warstwa szpachlu ponownie, inaczej
    > siatka może zacząć odłazić.

    Nie napisałem najważniejszego, że to w jest w salonie ale tego chyba
    każdy się domyślił, że to pomieszczenie istotne. Gdyby to było inne
    pomieszczenie to w ogóle bym nie zawracał tym głowy.
    Z tą siatka to może dobry pomysł ale jak już zaczne to nie wiem czy
    nie będzie lepszym rozwiązaniem totalne wyprucie i położenie od
    poczatku. Problem w tym, że na pewno nie zrobie tego teraz kiedy
    dopiero co skończyłem wykańczanie mieszkania.
    Prucie, kucie, szpachlowanie, gładź, szlifowanie, malowanie - nie
    wyobrażam tego wszystkiego sobie w momencie jak juz wszysrtkie meble
    stoją.

    KADAR