  • Data: 2011-09-14 07:08:13
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Kadar" napisał w wiadomości grup
    4g2000yqr.googlegroups.com...

    > Kolego na każdą duperele w tym mieszkaniu mam fakturę i to z vatem.

    Ja cały dom wybudowałem i nie brałem żadnych faktur za robociznę(bo i po co
    mi one) oprócz faktury na montaż okien(bo wtedy vat na całość niższy)
    Ale na budowie byłem codziennie, czasami kilka razy dziennie. Wszystkiego
    sam pilnowałem- kierbud na budowie był bodajże 3 razy
    I uważam że mam całkiem nieżle ten dom wybudowany- oczywiście w kolejnym
    pewne drobne rzeczy będą zrobiłbym inaczej. Koszty ogrzewania mnie nie
    rujnuja, z gniazdek nie wieje, dom nie pęka, nie przemarza itd.
    Ale to dzięki temu że sam wszystkiego pilnowałem, bardzo dużo sam robiłem i
    nie ulegałem wszystkim sugestiom wykonawców.

    -- Pozdrawiam

    Kris