  • Data: 2011-09-13 18:03:56
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kadar napisał:
    > Tu się zgadzam ale co z tego wynika?

    Wynika tyle - i od samego początku to usiłuję naświetlić - że budowanie
    nie jest sztuką budowania, tylko...

    Zarządzania.
    :-).

    Ja już swój dom skończyłem - jest jeszcze sporo do zrobienia, ale dom
    mam odebrany i mieszkam w nim.

    Wszystkim zajmowałem się sam - od papierkologii, przez uzgodnienia z
    majstrami, dostawy materiałów, szukanie fachowców, żeby wszystko się
    zgrało w czasie i nadzorowanie wszystkiego. Miałem wizję jak ma wszystko
    wyglądać.

    Nie rzuciłem na czas budowy, pracy - byłem i jestem cały czas aktywny
    zawodowo.

    Nie widzę problemu w prowadzeniu budowy i nie uważam, że jest to jakaś
    straszna mordęga. Trzeba zwyczajnie się wszystkim interesować i we
    wszystko wtrącać i wszędzie mieć dużo do powiedzenia - byle z sensem :-).

    Budowanie domu to przedsięwzięcie przede wszystkim organizacyjne i tyle.

    Tu nie chodzi o jakieś limity zarobków, bo krezusem nie jestem, ale też
    nie jest to sprawa dla ludzi, którzy zarabiają minimum ustawowe.

    Nie wiem KADAR... może miałem szczęście... :-), ale i szczęściu trzeba
    pomóc.

    Mój dom chociaż pierwszy w życiu, to widzę, że chyba wyszedł raczej dla
    przyjaciela - nie jest źle, ale pewne niuanse teraz bym poprowadził inaczej.

    Jak wybuduję 1000 domów, to będę się znał nie tyle na sztuce budowlanej,
    co będę wiedział jak spoglądać na detale i całościowo - bardziej
    dojrzale. :-)

    pozdr.
    Robert G.