  • Data: 2011-09-13 15:16:56
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Wrz, 16:34, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > "Kadar" <o...@g...com> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Cena nieistotna. Powinni nale e do jakiej organizacji wykonawc w

    O prosze - sztandarowy przyklad dwoch gosci dla ktorych "cena
    nieistotna" i ktorzy zapewne brali jak najtansze firmy z ogloszen
    drobnych lokalnej gazety. I teraz maja zal do calego swiata jaka ta
    budowlanka zla i niedobra :) Ja nie mialem ani jednej firmy, nie mam
    ani jednej FV na usluge (no - jedna - zalanie betonem stropow) i
    jestem w 100% zadowolony. Skupianie w jakies organizacje i inne
    pierdoly spowoduje TYLKO wzrost cen i nic wiecej. Kadar -> masz fv, a
    nie chcialo Ci sie scigac za fuszerki. Tak samo nie bedzie Ci sie
    chcialo scigac wykonawce w tej jakiejstam organizacji, bo kto wogole
    mialby decydowac czy dokonano fuszerki, czy nie, jak nie np. sad ?
    Wiec nic to nie da, bedzie tylko drozej. Rynek powinien byc WOLNY -
    kazdy robi co chce i za ile chce, jakimi narzedziami mu sie podoba.
    Twoj interes zeby sprawdzic "portfolio" takiego wykonawcy, czy opinie
    o nim. Ja wiedzialem biorac tynkarzy ze po robocie bede mial
    posprzatane na blysk i mialem. I wszyscy ktorym ich polecilem tez sa
    zachwyceni (a polecilem im z przynajmniej kilkanascie robot - az do
    mnie raz dzwonili ze z flaszka przyjezdzaja bo ciagle ktos odemnie
    dzwoni). Opanujcie sie - chcecie tworzyc wylacznie droga biurokracje.
    Juz dosc jej w Polsce mamy!
    pozdr.

    --
    Adam