  • Data: 2009-05-22 11:38:04
    Temat: Re: Kafle na balkonie
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 13:06, ZbyszekZ wrote:
    > [...]
    > Wiedziałem, że ktoś spsuje kolejny samorodny talent :-)

    Myślisz o sobie? Nie, no - nie przesadzaj - wszak tylko oprawę Ci
    dodałam należną Twej wiedzy;p
    BTW Twój post także do kajecika sobie spisałam:)

    > Dopóki nie przeczytałem na grupie jak to się robi to położyłem na
    > (...)
    > równiej wychodzi  :-). Zobaczymy czy będzie bardziej trwała.

    Wątkotwórca nie napisał o jaki balkon chodzi - w bloku czy w domku?
    Nowy czy stary?
    A ja mieszkam w 11 piętrowym bloku i u niektórych sąsiadów płytki zimy
    nie wytrzymały. Pewnie ta folia (albo jej brak), szerokość fugi i jej
    rodzaj miały na to wpływ.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM