  • Data: 2009-05-22 11:06:36
    Temat: Re: Kafle na balkonie
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 May, 10:15, JaMyszka <f...@g...com> wrote:

    > Pozwolę sobie uzupełnić Twoją wypowiedź o uwagi wymienione w tym
    wątkuhttp://groups.google.pl/group/pl.misc.budowanie
    /browse_frm/thread/b77...
    > Chociaż wątek dotyczy tarasu, to są tam zawarte wskazówki dotyczące
    > kafelkowania balkonów.

    Wiedziałem, że ktoś spsuje kolejny samorodny talent :-)
    Dopóki nie przeczytałem na grupie jak to się robi to położyłem na
    balkonie w starym mieszkaniu (ponad 10 lat temu i do dziś leżą), ale
    po naczytaniu się teraz zatrudniłem tzw. fachowca. Dużej różnicy
    pomiędzy jego a moja robotą nie widzę, może poza tym że fachowcowi to
    równiej wychodzi :-). Zobaczymy czy będzie bardziej trwała.

    --
    ZZ@private