  • Data: 2009-05-22 08:15:58
    Temat: Re: Kafle na balkonie
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 08:58, ZbyszekZ wrote:
    > Tak. Jeśli ma to znaczenie to zwróć uwagę na to aby nie były śliskie
    > (np. gres polerowany, można nieźle się pośliznąć).
    > (...)

    Pozwolę sobie uzupełnić Twoją wypowiedź o uwagi wymienione w tym wątku
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.budowanie/brow
    se_frm/thread/b7771b991c7008bd/95715e4f0def14e5?q=#9
    5715e4f0def14e5
    Chociaż wątek dotyczy tarasu, to są tam zawarte wskazówki dotyczące
    kafelkowania balkonów.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM