  • 1. Data: 2020-01-25 10:18:31
    Temat: Kamera na zewnątrz
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam wejście do domu po przeciwnej stronie, niż pomieszczenia, gdzie się
    zwykle przebywa. Żeby za każdym dzwonkiem nie biegać zobaczyć, kto
    przyszedł chciałbym zainstalować na ścianie domu kamerkę, która
    wyświetlałaby obraz na jakimś niedużym ekranie. Wideodomofon mi jakoś
    nie pasuje i wolałbym samą kamerę, najlepiej z doświetleniem IR w nocy.
    Istnieje coś takiego w akceptowalnej cenie?
    Jacek

  • 2. Data: 2020-01-25 12:46:11
    Temat: Re: Kamera na zewnątrz
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 10:18, Jacek pisze:
> [...]
    > nie pasuje i wolałbym samą kamerę, najlepiej z doświetleniem IR w nocy.
    > Istnieje coś takiego w akceptowalnej cenie?

    tak, istnieje :D

  • 3. Data: 2020-01-25 13:54:10
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.01.2020 o 12:46, Pilocik pisze:
    > tak, istnieje :D
    Tak żem czuł ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2020-01-25 14:31:55
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 13:54, Jacek pisze:
    > Tak żem czuł ;-)
    > Jacek

    a może coś więcej napiszesz ?
    Co to znaczy "akceptowalna" ?

    założyłem dwie IP 4Mp, rejestrator z HD, montaż własny
    podgląd przez PC telefon i TV, wyszło ok 1kPLN - jak dla mnie
    akceptowalnie :D

  • 5. Data: 2020-01-25 17:46:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.01.2020 o 14:31, Pilocik pisze:
> [...]
    >
    > założyłem dwie IP 4Mp, rejestrator z HD, montaż własny
    > podgląd przez PC telefon i TV, wyszło ok 1kPLN - jak dla mnie
    Wideodomofon to ok 400 zł, więc chciałbym w podobnej cenie mieć 1
    kamerkę plus jakiś monitor +/- 7 cali.
    Jacek

  • 6. Data: 2020-01-25 19:25:01
    Od: p...@g...com

    https://m.banggood.com/International-Version-XIAOMI-
    IMILAB-EC2-1080P-Smart-Wireless-Battery-IP-Camera-Wa
    terproof-Outdoor-Camera-AI-Moving-Detection-Infrared
    -Nighte-Version-Baby-Monitors-p-1498519.html?rmmds=s
    earch

    Można dac dedykowany tablet ale imho lepiej pchać powiadomienie na smartfona ew.
    gateway moze odpalac komunikat głosowy i wtedy looknac kto u drzwi. Jeśli masz okno
    to nie trzeba zewnętrznej zwykła ogarnie. Ogólnie polecam Xiaomi mam aktualnie 14
    urządzeń i wszystko śmiga bez problemu.

  • 7. Data: 2020-01-25 23:09:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Zainstalowałem sobie na tarasie chyba najprostszą kamerę tplink. Idzie to przez
    internet ale już 2 lata działa bez zarzutu. Może nie jest to profesjonalne ale ma
    obraz a nawet powiadomienia jak coś się poruszy czy głośniej krzyknie. Na pewno są
    lepsze rozwiązania.
    Kadar

  • 8. Data: 2020-01-26 09:23:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zacznij od tego, czym chcesz puścić sygnał (cienki koncentryk, skrętka, wifi,
    inaczej) i ewentualnie zasilanie.
    Kamerkę analogową (pewnie jest rynek tanich używanych bo wiele instalacji przerabia
    się na cyfrowe) podłączysz do wejścia taniego
    monitora z demobilu (byle miał wejście analogowe, ale trochę tego było, jakieś Delle
    czy Samsungi).
    Podlicz, ile energii całość zużyje w skali miesiąca.

    -----

  • 9. Data: 2020-01-26 09:26:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > nie pasuje i wolałbym samą kamerę, najlepiej z doświetleniem IR w nocy.
    > Istnieje coś takiego w akceptowalnej cenie?

    z kamerą nie ma problemu. Jak już znajdziesz monitor - taki jaki Ci
    pasuje - to dokupisz kamerę. Stary tablet, non stop wyświetlający obraz
    z kamery - za 100zł, kamera wifi - za 150zł. Taniej też się da. Możesz
    kupić cały zestaw "kamera cofania" Monitorek z lusterka 2.8 cala
    zabudujesz gdzie chcesz. może mi mały, ale zobaczysz czy obcy czy swój.
    Większy monitor "pal" możesz pozyskać ze starego przenośnego odtwarzacza
    DVD. Takie monitory były tez wbudowane w zagłówki foteli samochodowych.
    ToMasz

  • 10. Data: 2020-01-27 08:36:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.01.2020 o 09:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zacznij od tego, czym chcesz puścić sygnał (cienki koncentryk, skrętka,
    > wifi, inaczej) i ewentualnie zasilanie.
    No właśnie tego się obawiam. Mam tam pociągnięty kabel telefoniczny
    20-parowy (taki wtedy akurat miałem) i nie wiem, czy nada się do
    transmisji sygnału. Wolałbym nowego kabla nie ciągnąć.
    Jacek