  • 11. Data: 2020-01-27 08:38:40
    Temat: Re: Kamera na zewnątrz
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.01.2020 o 09:26, ToMasz pisze:

    > kupić cały zestaw "kamera cofania" Monitorek z lusterka 2.8 cala
    Kamera cofania to niezły pomysł, ale z tego, co widzę, to mają
    rozdzielczość 380 linii. Nie wiem, czy poznam w tej rozdzielczości, czy
    przyszła sąsiadka na plotki, czy Jehowi nawracać ;-)
    Jacek

  • 12. Data: 2020-01-27 09:30:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 08:38:41 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Kamera cofania to niezły pomysł, ale z tego, co widzę, to mają
    > rozdzielczość 380 linii. Nie wiem, czy poznam w tej rozdzielczości, czy
    > przyszła sąsiadka na plotki, czy Jehowi nawracać ;-)

    trzeba zwrócic uwagę czy kamera/ekran odpala od razu, bo jakies systemy na androidzie
    będą wstawać 30sekund zanim cos pokażą, a to sie mija z celem.

    b.

  • 13. Data: 2020-01-27 09:36:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to chociaż skrętka (te pary)?
    Skrętka telefoniczna to było około kategorii 3, szczęśliwie mogła na tym sieć 100
    Mbps pójść, wtedy np. kamerka analogowa + dwa
    baluny na obu końcach.
    Lub coś typowo videodomofonowego co na telefonicznych (2-3 pary czyli 4-6 żył)
    chodzi.
    Lub sprawdzić transmisję wifi, a tym kablem polecieć zasilanie i ewentualnie
    sterowanie.
    Teoretyzuję, że wifi ma za dużą zwłokę czasową od [twardego] włączenia do podania
    obrazu, czyli musiałoby chodzić cały czas (=>
    energia, pasmo, zakłócenie sabotażowe) - jak Wasza praktyka?
    Podobnie z ethernetem, zanim IP polatają po sieci gość pójdzie.

    -----
    > Mam tam pociągnięty kabel telefoniczny 20-parowy i nie wiem, czy nada się do
    transmisji sygnału.