  • 1. Data: 2010-10-24 10:21:48
    Temat: Karnisze - jakie i gdzie kupić w dobrej cenie
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Tym razem pytam o karnisze :)
    Jakie polecacie (jeśli chodzi o materiał, trwałość, itp.)?
    Może poda ktoś jakieś namiary na sprawdzony produkt na allegro?

    Pozdrawiam
    Krzysiek J.

  • 2. Data: 2010-10-24 20:50:13
    Temat: Re: Karnisze - jakie i gdzie kupić w dobrej cenie
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Tym razem pytam o karnisze :)
    > Jakie polecacie (jeśli chodzi o materiał, trwałość, itp.)?
    > Może poda ktoś jakieś namiary na sprawdzony produkt na allegro?

    W Pułtusku jest fabryka, to można się dużo dowiedzieć.

  • 3. Data: 2014-09-05 13:42:10
    Od: a...@g...com

    Polecam sklep internetowy z najtańszymi karniszami w Polsce www.taniekarnisze.pl
    Kupowałam tam karnisze do całego domu i nigdzie nie znalazłam taniej. Karnisze w
    bardzo dobrej jakości, przesyłka była gratis. Ania

  • 4. Data: 2014-09-05 15:05:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 13:42:10 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
    > Polecam sklep internetowy z najtańszymi karniszami w Polsce >www.taniekarnisze.pl
    Kupowałam tam karnisze do całego domu i nigdzie nie >znalazłam taniej. Karnisze w
    bardzo dobrej jakości, przesyłka była gratis. ?>Ania
    Słyszalem że zamiast karnisza wysyłają kije od mipteł. Prawda to?