  • 1. Data: 2010-10-24 10:42:55
    Temat: Gniazdka elektryczne, włączniki, tv/sat, lan - jakie i gdzie kupić w dobrej cenie
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Tym razem pytam o elementy elekryczne :)
    Jakie polecacie (jeśli chodzi o materiał, trwałość, itp.)?
    Może poda ktoś jakieś namiary na sprawdzony produkt na allegro?

    Pozdrawiam
    Krzysiek J.

  • 2. Data: 2010-10-24 12:58:39
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-10-2010 o 12:42:55 Krzysiek <b...@b...com> napisał(a):

    > Tym razem pytam o elementy elekryczne :)
    > Jakie polecacie (jeśli chodzi o materiał, trwałość, itp.)?
    > Może poda ktoś jakieś namiary na sprawdzony produkt na allegro?
    Ja kiedyś kupowałem w dobrej cenie (chyba 26zł) tam takie modułowe które
    miały
    RTV+SAT+RJ45 (ethernet)+RJ11 (telefon) ale nie widzę ich niestety.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2010-10-24 14:27:21
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Tym razem pytam o elementy elekryczne  :)
    > Jakie polecacie (jeśli chodzi o materiał, trwałość, itp.)?
    > Może poda ktoś jakieś namiary na sprawdzony produkt na allegro?

    oprócz dizajnu zwróć uwagę na porządne mocowanie przewodów, bo potem
    będzie problem przy montażu i ewentualne i użytkowaniu,
    ja mam legrand cariva, trochę toporny dizajn (choć takiego właśnie
    szukałem), bardzo dobra cena i dobre mocowania, jako jeden z niewielu
    daje się zamontować na przewód 2,5mm przelotowo bez rozcinania tegoż
    przewodu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-10-24 14:29:13
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    http://www.satel.com.pl/pl/index.php?action=katalog/
    produkcja

    ja kupowalem ich gniazdka TV, SAT, KABLÓWKA, TELEFON, INTERNET

    można je łączyć w moduły po 2, 3, 4 ale trzeba dokupić odpowiedni ramki

    Na razie działają super;-)

    uciu

  • 5. Data: 2010-10-24 15:38:52
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote:

> [...]
    > szukałem), bardzo dobra cena i dobre mocowania, jako jeden z niewielu
    > daje się zamontować na przewód 2,5mm przelotowo bez rozcinania tegoż

    Potwierdzam, również mam Cariva i nawet dizajn mi odpowiada. Dałem taki
    osprzęt na całym poddaszu.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2010-10-24 15:50:53
    Temat: Re: Gniazdka elektryczne, w
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Bartek pisze:
    > "s_13" <s...@i...pl> wrote:

    > Potwierdzam, również mam Cariva i nawet dizajn mi odpowiada. Dałem taki
    > osprzęt na całym poddaszu.

    Też właśnie myślałem nad Legrand Cariva, tylko nie mają akurat
    podwójnego gniazdka do jednego elementu ramki - a takich potrzebuję
    ponad 20 szt.
    Dlatego rozważam Ospel Impresja. Czy kupił ktoś takie?

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek J.

  • 7. Data: 2010-10-24 16:05:32
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 24-10-2010 o 17:50:53 Krzysiek <b...@b...com> napisał(a):

    > tylko nie mają akurat podwójnego gniazdka do jednego elementu ramki

    zerknij na to:
    http://www.kontakt-simon.com.pl/firma,2,sub,1,cat,45
    ,subcat,46
    Kupiłem swego czasu legranda cariva i nie za bardzo jestem zadowolony, ot
    takie subiektywne odczucie.

    Tak przy okazji to najlepsze jakie do tej pory widziałem pod względem
    działania gniazdka (łatwość włożenia i wyłożenia) to osprzęt elso, ale
    ciężko go detalicznie dostać w dobrej cenie

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 8. Data: 2010-10-24 16:10:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 24 Paź, 17:50, Krzysiek <b...@b...com> wrote:

> [...]
    > ponad 20 szt.
    > Dlatego rozważam Ospel Impresja. Czy kupił ktoś takie?

    Hager Polo seria Fiorena. Mam i polecam :) Sa podwojne gniazdka w
    jednym elemencie i sa ramki nawet chyba pieciokrotne.Sa LANy, RTV, sa
    gniazda glosnikowe, sciemniacze, wlaczniki bistabilne (pojedyncze i
    podwojne), przyciski roletowe i wszystko inne czego potrzeba (lub
    nie;) do domu. Kupowalem na allegro z rabatem bodaj ok 30% w stosunku
    do cennika producenta. Jakosc super, nie mialem zadnych problemow z
    podlaczaniem tego wszystkiego do kupy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-10-24 16:21:52
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Adam Szendzielorz pisze:
> [...]
    > nie;) do domu. Kupowalem na allegro z rabatem bodaj ok 30% w stosunku
    > do cennika producenta. Jakosc super, nie mialem zadnych problemow z

    Dzięki za informacje po raz kolejny! :)
    Btw. kupiłem panele u tego sprzedawcy który poleciłeś (Kronotex Teak z
    v-fugą). Kupiłem za 36,9, a w Leroyu te panele były po 52 zł.
    Jeszcze raz dzięki!

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek J.

  • 10. Data: 2010-10-24 18:09:37
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Dlatego rozważam Ospel Impresja. Czy kupił ktoś takie?
    Uzywałem ospela ,nie mam uwag ani do użytkowania ani do montażu.