  • 11. Data: 2010-10-24 19:33:26
    Temat: Re: Gniazdka elektryczne, w
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 24 Paź, 21:36, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Dnia 24-10-2010 o 18:10:06 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    > napisał(a):
    > Adam a tak a propo paneli,
    > jak ci się tę V-fugę czyści?
    > bo żona widziałą te panele i chciałą kupić ale przeczytałą
    > opinie że fatalnie się je czyści. Jak u ciebie?

    Nie wiem bo jeszcze ich nie mam :-)) Jutro do mnie przyjda dwa panele
    z napisami - chce sprawdzic jak wlasnie tam wyglada v-fuga ;-) Tez sie
    troche tego boje i tez szukalem opinii ale spotkalem sie wylacznie z
    pozytywami. Zreszta te v-fugi nie sa znowu takie glebokie i na oko,
    tudziez po wymacaniu w jakims markecie, robia na mnie pozytywne
    wrazenie. Bardziej boje sie o to czy moj pies nie bedzie o nie
    zahaczal pazurami i mi ich nie poniszczy! Zwykle panele (ac4) bez v-
    fugi daja rade, mimo ze jak mu czasem pilka wpadnie pod kanape to
    drapie pazurami po panelach jak szalony. Zadnej najmniejszej ryski :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-10-25 09:09:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-10-2010 o 21:33:26 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > fugi daja rade, mimo ze jak mu czasem pilka wpadnie pod kanape to
    > drapie pazurami po panelach jak szalony. Zadnej najmniejszej ryski :)

    Ok to jak będziesz miał już jakieś z nimi doświadczenia to zdaj relację.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2010-10-25 09:18:52
    Temat: Re: Gniazdka elektryczne, włączniki, tv/sat, lan - jakie i gdzie kupić w dobrej cenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.10.2010 17:38, Bartek pisze:

    > Potwierdzam, również mam Cariva i nawet dizajn mi odpowiada. Dałem taki
    > osprzęt na całym poddaszu.

    Ze wzruszeniem wspominam czasy, kiedy mieliśmy w Polsce słowo "projekt",
    zamiast tego pedalskiego "dizajnu"...

  • 15. Data: 2010-10-25 10:16:46
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 09:10:06 -0700 (PDT), Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Hager Polo seria Fiorena. Jakosc super, nie mialem zadnych problemow z
    > podlaczaniem tego wszystkiego do kupy.

    Jak pod coś takiego podłączyć typowy kabel komputerowy, właściwie to dwa
    takie kable? :)
    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-10-25 10:18:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 12:16:46 +0200, zly napisał(a):

    > Jak pod coś takiego podłączyć typowy kabel komputerowy, właściwie to dwa
    > takie kable? :)

    http://www.hager.pl/images/products/3_wiring_buildin
    g/wiring_accessories/polo.fiorena/fiorena_4_565x447.
    jpg
    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-10-25 10:28:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 25 Paź, 12:18, zly <b...@N...fm> wrote:

    > http://www.hager.pl/images/products/3_wiring_buildin
    g/wiring_accessor...

    To nie jest osprzet do ramek - patrzysz na jakis inny model chyba :)

    Tu masz podwojne gniazdo montowane w ramkach:

    http://forumsep.pl/files/fiorena_gniazdogniazdo_2_20
    6.jpg

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2010-10-25 18:29:41
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-10-2010 o 11:18:52 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Ze wzruszeniem wspominam czasy, kiedy mieliśmy w Polsce słowo "projekt",
    > zamiast tego pedalskiego "dizajnu"...
    Potwierdzam :), a czasami ja widzę ten di...n to nie wiadomo czy się śmiać
    czy płakać
    na głupotą, żona oglądała dekoratornię, obraz nędzy i rozpaczy, np ciemny
    pokój, małe okna
    a panie dekoratorki robią jedną ścianę prawie czarną.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2010-10-25 20:14:45
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ze wzruszeniem wspominam czasy, kiedy mieliśmy w Polsce słowo "projekt",
    > zamiast tego pedalskiego "dizajnu"...

    ty chyba już stary jesteś... ;-)
    i homofob... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 20. Data: 2010-10-25 20:45:45
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Krzysiek napisał:
    > Tym razem pytam o elementy elekryczne :)
    > Jakie polecacie (jeśli chodzi o materiał, trwałość, itp.)?
    > Może poda ktoś jakieś namiary na sprawdzony produkt na allegro?
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek J.

    Najtańszy legrand, bodajże cariva jest już ok, oraz berker też jest ok.
    Chyba, że ktoś ci to będzie instalował, to nie ma znaczenia, wtedy
    kieruj się estetyką :) Ja kupowałem swoje w hurt. elektrycznej i było
    taniej niż na allegro, ale w tej hurt. mam rabaty bo kupuje czasem kable
    i akcesoria do firmy.

    pzdr.
    rafał