  • Data: 2009-12-09 20:49:08
    Temat: Re: Klej UHU plus 300 kg epoxy - Re: mocny klej do drewna
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 20:43, Mamut <c...@g...com> wrote:

    > nie wiem jakiej jakosci to Wikol był, po prostu świeżo kupiona tuba z
    > napisem: "Wikol -klej do drewna" :)

    Wikol niestety nie jest zastrzeżoną nazwą handlową, dlatego produkuje
    taki klej mnóstwo producentów, każdy na swój sposób, jedni tak, żeby
    było dobrze, inni tak żeby było tanio. I może naciąłeś się po prostu?

    Radziłem wcześniej kupić Wikol w sklepie za rogiem i w sumie moje
    niedopowiedzenie, bo mogłem uściślić, żeby ten wikol kupić jakiś
    "markowy" (w sensie, że znanego producenta).
    Naprawdę świetny Wikol kupiłem kiedyś w Castoramie jako "Klej do
    paneli drewnianych", z nim właśnie robiłem te próby, o których
    wspominałem. On się nawet nie nazywał wikol tylko jakoś z niemiecka,
    ale wyglądał jak wikol, pachniał jak wikol i zasychał do postaci
    takiej samej jak wikol, więc dla mnie to był wikol :)

    J.