    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klej do płytek trwałość
    Date: Thu, 02 Jul 2015 17:15:20 +0200

    Bolko pisze tak:

    > Witam
    > Moje mieszkanie ma już 8 lat
    > Ostatnio spadł mi nuż na płytki.
    > Obstukałem i wychodzi na to że już je tylko fuga trzyma.
    > Kładłem sam płytki więc na kleju nie oszczędzałem.
    > To był mapei co tam. Jeden z najdroższych.
    >
    > U żony w mieszkaniu kleił fachowiec, klej cholera wie jaki.
    > Mieszkanie 10 lat. Efekt ten sam.
    >
    > U kuzyna kleił fachowiec 8+ lat temu. Klej Atlas jakiś tam.
    > Kupiony na promocji.
    > Efekt ten sam.
    >

    > W domu drewnianym płytki położone na cemencie za tamtego ustroju.
> [...]

    źle klejone płytki, na szybko, wg standardów średniej krajowej czyli ma
    być krótko, szybko, z przytupem. Pan Bóg-fachowiec tak powiedział, że
    jest dobrze i tak ma być.

    Ja kleiłem swoje 12 lat temu na Ceresit CM17. Smarowałem ścianę i
    płytki. Ścianę ząbkami a płytki na gładko. Bardzo rzadkim klejem.
    Łazienkę 2x3m robiłem trzy miesiace. Wymiotowałem już tym wykańczaniem.
    Miałem dwa mieszkania to mi się nie śpieszyło, prawdę mówiąc bardzo mi
    się nie chciało.

    Płytki są mało szpanerskie, podłoga nie w karo a na prosto i tak dobrze
    trzymają, że kiedy miałem myśli o sprzedaniu mieszkania to pomysłałem a
    skuwaj sobie kretynie jak ci się nie podobają, współczuje ci i
    sąsiadom.

    Teraz bym przyjał model angielski czyli sieknął tylko lamperię żółtą
    farbą, nogi na stół i w rękę Stella i zero spinania się ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.