    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
    Date: Wed, 8 Apr 2009 14:08:20 +0200

    wiadomości news:49dc700e$0$29368$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No właśnie. Ja się zastanawiam nad tą konserwacją i warunkami gwarancji
    > czy to w ogóle jest opłacalne. Uklad klimatyzacji będę miec skończony za
    > kilka tygodni, wiec pierwszy przegląd będę mieć dokładnie na zakończenie
    > sezonu. Potem przez zimę nic i na wiosne znowu przegląd. Koszt serwisu u
    > mnie jednorazowo to będzie jakieś 1200 zł i tak dwa razy w roku. Na 5 lat
    > gwarancji wyjdzie 12 tys. zł, a za całość zapłaciłem 16 tys. zł.

    Może dam Ci do myślenia?
    Automaty oddechowe do nurkowania kosztują 600-2500 zł.
    Gwarancja zwykle 30 lat.
    Przegląd roczny niezbędny do utrzymania gwarancji 120-300 zł/szt. Zatem
    przez 30 lat wydam 3600 zł na utrzymanie gwarancji automatu wartego 600 zł
    lub 9000 zł za utrzymanie gwarancji automatu wartego 2500. Wartość części
    zamiennych to 30 zł, ale zwykle w serwisie nie wymieniają całego kompletu.
    Olałem gwarancję i zdecydowałem się serwisować samodzielnie. Ciagle żyję...
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/