  • Data: 2019-09-10 18:58:35
    Temat: Re: Kocioł gazowy - wymiennik miedziany
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-10 o 18:22, Jacek pisze:

    > To ja mam taki pomysł:
    > 1. kocioł wisi w kotłowni.
    > 2. w kotłowni mam też pralkę, kabinę prysznicową i sraczyk, a kto mi
    > zabroni?
    > Jacek

    To sobie miej. Możesz nawet telewizor sobie wstawić do sracza, a obiad
    spożywać z miski klozetowej. Nic mi do tego.

    Ja Ci napisałem co nakazuje prawo.

    Weź też pod uwagę, że jak babcia lub ktoś inny się zaczadzi to
    prokurator szybko Ci wytłumaczy o czym piszę. Możesz dalej filozofować,
    albo przyjąć to do wiadomości i coś z tym zrobić lub chociaż tak
    zabezpieczyć, aby nic się nie stało. Lub też przyjąć to do wiadomości i
    olać, ale być świadomym konsekwencji, jeżeli do czegoś dojdzie.