    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Date: Thu, 12 Apr 2018 23:45:35 +0200

    W dniu 12.04.2018 o 15:36, Marek pisze:

    > Z podziwu czy złości? Bo szczerze mówiąc nie rozumiem powodu.
    > jest taka legenda. podobno jak pierwszy amerykański kosmonauta leciał w
    przestrzeń, to naukowcy wiedzieli że pióro lub długopis mogą przestać
    pisać w z powodu braku grawitacji. kombinowali jak to zrobić żeby pisało
    i nie zalewało. tłoczki, sprężynki i tym podobne. wydano na badania
    worek złota. a wiesz co zrobili ruscy? Dali kosmonaucie ołówek. Jak to
    pierwszy raz słyszałem to mi szczęka opadła. Jeśli coś jest zrobione w
    prosty sposób i działa, to znaczy że jest dobre. Poczytaj _ARGUMENTY_
    dwóch kolegów wyżej które krytykują moje rozwiązanie. Takie same
    argumenty miał instalator który za to samo zaproponował jakąś bajońską
    cenę plus internet albo abonament gsm. Zero argumentów. czysty szach mat

    ToMasz